IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ford Focus

8.1
Закупена: 2008 г., Пробег: 13000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
6
Оборудване
6
Пространство
7
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • мъртвата точка в страничните огледала
  • няма турбо таймер, налага се да я оставям включена за минута поне след дълъг преход
  • втора употреба е
  • светлината за задна не свети достатъчно
  • шумоизолацията на каросерията не е достатъчна при скорост 140 до 125 става
Ford Focus От: Foggi 13.05.2010 15085 прочитания 16 коментара
Начин на ползване:
семеен
На кое качество на автомобила най-много държиш:
двигател и дизайн
Начин на каране:
спокоен по някога спортен
Допълнителни бележки
Хубав дизайн има автомобила въпреки, че е от 2001 година. Двигателя е с обем 1753см3, мощност 90к.с. Силата на двигателя е на дълъг път разхода на гориво варира от 4,6 до 4,8. В градски условия в зависимост от трафика варира от 5,5 до 8 (поне толкова съм засичал аз). Като малка забележка искам да вметна че закупуването и подръжката на съвременен дизелов автомобил втора употреба не е за хора който не са запознати със системата на работа на двигателя и неговата експлоатация. Най често срещани проблеми при тази модификация фокус е проблеми със горивонагнетателната помпа който по скоро са свързани със електрониката на помпата а не са механични. Другия проблем по рядко срещан е повреди във турбо компресора. Сравнително тежък за триврат автомобил 1689 кг. е поне толкова пише на каросерията. Двигателя не е мощен но е достатъчен за размера на автомобила. За да е пъргъв трябва да се държи в диапазона 2300- 3000 оборота. Турбината започва да завърта добре след 2200 поне при мен. Недостатъка му е че е втора употреба автомобил не се знае как е ползван преди мен. Автомобилът има спортен вид и лек оптичен заводски тунинг пластмасови прагове, 16 цола джанти със гуми 205/50/R16, държи се добре и стабилно на пътя. Окачването е доста твърдо, ефекта се подчертава и от сравнително ниските гуми. Двигателят определено не е за спортен тип каране, препоръчвам същото купе но със бензиновия агрегат 140 коня.
Снимки
Ford Focus
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vw polo 2500 кг ( преди 3 години )
    "Сравнително тежък за триврат автомобил 1689 кг. е поне толкова пише на каросерията" хаха е тука ме уби. Свали поне 500 кг се доближаваш до истината.
  • #15
    3 rate up comment 8 rate down comment
    гого ( преди 7 години )
    най-добрия Форд е продадения.И това е наистина,а не просто майтап.
  • #14
    13 rate up comment 3 rate down comment
    автофен ( преди 9 години )
    Смени си "майстора" и ще запали!!!
  • #13
    5 rate up comment 13 rate down comment
    greika ( преди 9 години )
    ha , vuv forum na Ford : "Smenih vsi4ko i pak ne pali " ahhaha
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 9 години )
    Наистина Шкодитесъщо са изключително компетентни автомобили и предлагат отлична стойност за цената си.
  • #11
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Nick ( преди 9 години )
    Taka e prav si, mislq che sushtoto neshto vaji i za Skoda, dosta hora gi podceniavat vse oshte, no sa dobri koli kato cqlo, osobeno za cenata si kato novi.
  • #10
    24 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 9 години )
    Така е. Когато се появи пърия Focus през '98, конкуренцията за един ден изостана с 10 години и понавакса чак към 2005. Страхотно смел и индивидуален дизайн (спомнете си колите от 90-те!) Независимо задно окачване. Ултра активно поведение на пътя и удоволствие от шофирането. Чудесна надеждности и издръжливост. С Фокус започна нова ера при Форд. От тогава насам, слаб модел няма. Вече 12 години. Ама в България си робуваме на кварталните афоризми и много хора позиционират Форд незаслужено ниско.
  • #9
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Аз съм се возил и в този модел и в последният модел и смея да твърдя, че този повече ми харесва от новия! Вози прилично за този клас, серийното озвучение е добро, до 110 км/ч е тихо в купето, което бива, сравнително пъргав, задните седалки са доста удобни за високи хора и разхода на гориво е добре. Не виждам много по-голяма конкуренция от към цена от страна на французите и Опел. Наистина са се постарали с този модел.
  • #8
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Nick ( преди 9 години )
    Az niakade da sam spomenal nesto za Mondeo? Nikoi ne ubejdavam za Ford, no opredeleno za vtora raka kola bih izbral Mondeo 2002 pred Passat 2002 dori da sa za ednakvi pari, puk ako moga da realiziram ikonomiq ot 1500lv bi bilo dobre doshlo. Aide sus zdrave.
  • #7
    22 rate up comment 0 rate down comment
    автофен ( преди 9 години )
    Когато излезе първият Фокус, работех в МотоПфое. Единственият проблем на този модел с този мотор беше един въздуховод от турбината към интеркулъра. Закъсваше се едно метално ушенце, което цепваше тръбата. Сменяхме ги по гаранция. Не съм фен на Форд, но с ръка на сърцето мога да кажа, че Фокус оправдава всеки лев, платен за него.