Начин на ползване:
семеен
На кое качество на автомобила най-много държиш:
двигател и дизайн
Начин на каране:
спокоен по някога спортен
Допълнителни бележки
Хубав дизайн има автомобила въпреки, че е от 2001 година. Двигателя е с обем 1753см3, мощност 90к.с. Силата на двигателя е на дълъг път разхода на гориво варира от 4,6 до 4,8. В градски условия в зависимост от трафика варира от 5,5 до 8 (поне толкова съм засичал аз). Като малка забележка искам да вметна че закупуването и подръжката на съвременен дизелов автомобил втора употреба не е за хора който не са запознати със системата на работа на двигателя и неговата експлоатация. Най често срещани проблеми при тази модификация фокус е проблеми със горивонагнетателната помпа който по скоро са свързани със електрониката на помпата а не са механични. Другия проблем по рядко срещан е повреди във турбо компресора. Сравнително тежък за триврат автомобил 1689 кг. е поне толкова пише на каросерията. Двигателя не е мощен но е достатъчен за размера на автомобила. За да е пъргъв трябва да се държи в диапазона 2300- 3000 оборота. Турбината започва да завърта добре след 2200 поне при мен. Недостатъка му е че е втора употреба автомобил не се знае как е ползван преди мен. Автомобилът има спортен вид и лек оптичен заводски тунинг пластмасови прагове, 16 цола джанти със гуми 205/50/R16, държи се добре и стабилно на пътя. Окачването е доста твърдо, ефекта се подчертава и от сравнително ниските гуми. Двигателят определено не е за спортен тип каране, препоръчвам същото купе но със бензиновия агрегат 140 коня.