Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Audi S4

9
Закупена: 2010г г., Пробег: 2000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
9
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
10
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • сравнително висока цена
Audi S4 От: Nabludatel 25.02.2010 10633 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Качество, ежедневна,целогодишна пригодност, удоволствие от управлението
Начин на каране:
Спортно
Допълнителни бележки
I.ЧАСТ:РАЗРАБОТВАНЕ Audi S4,B8,333к.с. Касае се за новата S4,B8-лимузина, произведена по поръчка през януари 2010г и закупена директно от Инголщад-Германия.В Порше-Запад при гаранционната регистрация казаха,че е първият от тази генерация на "отчет" при тях - поне за София. Тъй като разполагам с автомобила по-малко от 2 месеца и все още е в досадния, но необходим период на "разработката" впечатленията засега са ограничени предимно до зимното му ползване. А тази година зимата си я биваше - и сняг и поледици и киша от всичко по много. Малко предисловие: споменах, че автомобила е "поръчков" т.е. стремежът ми бе максимално добра комплектация за автомобил с подчертано спортни характеристики, но и оптимална пригодност за ежедневна, целогодишна експлоатация. В "опциите" при поръчката включих: S-tronic със 7 скорости и 2 съединителя/досега се поздравявам с избора - светкавични реакции, особен в позиция dynamic и много плавно превключване/, активно окачване,активен диференциал,19"джанти с гуми 255/35/19,97Y - Pirelli Zero Rosso/малко "опасно" за дупчестите ни пътища, но../. За глезотиите от типа Bang & Olufsen,седалките тип Recaro, MMI и т.н. няма смисъл да ви занимавам. По-забавното е, че Drive select-а има интерестната опция "индивидуал". Тук можеш сам да си настроиш, между позициите comfort-auto-dynamic, работата на мотора, окачването и дори работата на задния активен диференциал! Изключително увлекателно занимание с доста възможни комбинации, които обаче смятам да "изпитам" след разработката - някъде към пролет-лято.Относно прословутата и досадна разработка - в Инголщат препоръчват не повече от 4000об поне в първите 3000км. Иначе оборотомера е на "червено" едва след 7000оборота. Да се върнем на зимата - в позиция "comfort" и "auto" колата е абсолютно послушна, независимо от атмосферните условия. Все пак се оборудвахме със зимни гуми Vredestein WinTrac Extreme с индекс W! Потеглял съм без никакъв проблем на 30% наклон при прясно навалян 10см сняг/и то в слалом между доста закъсали коли/. Приятно изненадан бях и от комфорта на возене. Имайки предвит логото S очаквах доста подрусване, но не е така. В положение "comfort" и "auto" колата вози много прилично,бих казал дори приятно, независимо от нископрофилните гуми.Нещата се "втвърдяват" едва при "dynamic", но съвсем поносимо, на фона на подчертаната динамика. Друго интересно: при скорост от 160км/ч държи едва 3000оборота, съответно 3800 на 200км/ч! От повече обороти/скорост засега се въздържам... Относно разхода - на градско при задръстванията достига 15-16л. но на дълъг път пада до 8-9л. от препоръчания бензин 95 октана. 1.1 НЕОБХОДИМОТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Още от така "желаните" ви доказателства! Публикувам още снимки на колата - с номера/частично закрити/,оборудвана с комплект зимни джанти и гуми Vredestein WinTrac Extreme,245/45/18,98W. Хората от София поне ще познаят къде са правени снимките .. Повтарям, че колата е поръчана с възможно най-спортните ЛЕТНИ гуми/джанти за модела S4 - Pirelli Zero Rosso, 255/35/19,97Y - показани на първите снимки. Независимо, че е quattro считам, че през зимата следва да се кара с подходящите гуми. В случая зимните джанти са по-малки от летните, заради профила на гумите. Пускам снимка и от гаража ми, в ляво се виждат летните гуми/джанти - увити в найлонови калъфи. 1.2 Още ИНТЕРЕСНО, според мен инфо за гумите: Дълго се колебах дали да си поръчам от т.нар. Run Flat гуми. S4 има система за следене на налягането а и сигурноста на всеки автомобил започва /а и зависи/ от подходящите гуми - х 2 се отнася за спортните коли. От рън-флетите ме възпираше единствено неприятният спомен за "дървената" возия на предишният ми автомобил - BMW X5 а и сигурноста е "ограничена" до 80км/ч при спукване и то на не-повече от 250км - изпитал го бях на практика при едно пътуване до Гърция.. Тогава, почти случайно научих за технологията "rhino-tire"! Вътрешната страна на гумата се обработва със специална патентована смес от естествен каучук и др. материали, при което се получава плътен слой "запушващ" всяка една евентуална пробойна в гумата. За радост тази USA-технология се предлага от българска фирма/http://www.rhinotire.bg/. Демострирано ми бе как се пробива добре напомпана гума с 5-6см. пирон, без НИКАКВИ последствия за гумата!! Реших - и двата комплекта бяха обработени с доживотна за гумата гаранция от всякакви нормални пробиви /изключва се БГ-"патента" за пробиване на борда с нож, с цел обир/. Така засега съм спокоен, че при всякаква скорост и метео-условия мога да карам спокойно, без страх от спукване при контакт със "случайни" предмети по нашите пътища. Разбира се "спасение" от дупките по БГ-пътищата засега не е патентовано..)) ПП Технологията е подобна на тази при Continenal - там обаче обработваната вътрeшна повърхност е доста по тясна от "rhino-tire". 1.3 Отново за гумите: Дойде време за смяна на зимни с летни гуми. Както писах преди - имам два комплекта гуми/джанти, т.е. смяната си я правя сам в "големия гараж".) Изчаках досега и да попремине поредната "антидупка"-кампания, че летните гуми са 255/35/19... Прилагам още две снимки с различните гуми/джанти. II ЧАСТ: За ДИНАМИКАТА! 2.1 Настройките: С топлото време и минаването на над 3000км започвам с различните настройки на drive select системата. Засега като individual съм избрал: - скоростна кутия/двигател - dynamic; - управление - dynamic; - активен диференциал - същото; - окачването оставям на auto. Успях да пробвам колата до 250км/ч - ограничител не се включи, вероятно поради грешката на километража/като всеки показва 5-10км повече/. Интересното е,че при положение auto на настройките, тази скорост се достига, макар и по-бавно на около 4800-5000об/мин - на 7 предавка.Докато при положение individual или dynamic е на около 5800об/мин, съответно на 6 предавка - тук обаче усещането за увеличаване на скороста е почти безгранично! Да не забравяме, че червената зона на оборотите е едва след 7000... 2.2 Звукът на двигателя: Както казват спортна кола без звук е като уиски без лед! Турбо мотора на актуалната S4 е признат във всичко като по-добър от стария осмак, с изключение на звука. Тук може да се поспори: вярно е, че на место звукът не е толкова впечатляващ като при предишния, но в движение особено над 4000оборота нещата са съвсем други! Това е цяла "оратория за 4 ауспуха", преминаваща от една на друга гама, според включването на предавките от S-tronika. Във всеки случай някои обичаме уискито чисто ...без водни "подправки", било и то "леден осмак"! ))
Снимки
Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4
0 от 500
  • #73
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Любо Audi А3 Тurbo ( преди 8 години )
    Честито за наистина страхотния автомобил. Audi A4 (B8)е със страхотна визия. Интересно ми е да прочета повече отзиви за точно този двигател. Благодаря!
  • #72
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата е супер, но гаражът е направо страхотен. Толкова голям гараж в София не бях виждал.
  • #71
    7 rate up comment 0 rate down comment
    copce ( преди 8 години )
    Палячоооо аз ли идвам в софия един път на 5 години бе и аз ли незнам коя серия номера върви като се занимавам с продажба на нови автомобили и всеки ден виждам коя серия номера регистрираме колите ти ще ми кажеш коя серия номера върви не влизам от различни никове и не съм пускал тест тук а земи иди до КАТ и виж какви номера излизат че си смешен ама много *** седнал да ми обяснява коя серия номера вървят
  • #70
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Nabludatel ( преди 8 години )
    Добре би било да оставим "миризмите" на мира - те така или иначе ще продължават да си миришат... По-неприятното е, че в този сайт - уж за автомобили, преобладават НЕавтомобилните "коментари" и то на пуберитетско ниво. Според мен няма да е зле модераторите на Автомедията да ги "изключват",от форума - поне от време на време. Разбирам, че се гони "трафик", но явно това ще е причината от липсващи по-сериозни потребителски тестове и анализи тук, с всички последствия за качеството на сайта...
  • #69
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Savov ( преди 8 години )
    Еми тва е хора ,много завист ,много нещо. Някой май като не вадят пари си мислят ,че и другите са като тях. Еми не е така и тоя миризливия трябва да го проумее. Не е нужно много мозък да се разбере ,да излезе на улицата и да гледа какви коли минават.
  • #68
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е групичка , един човек е викат му Миризмата ,безработен от Айтос ,от време на време кара на баща си служебния Хюндай i30 , ето и неговия клип какво кара, после що завиждал. Ето това той го пусна тук :http://www.vbox7.com/play:6b7be430
  • #67
    10 rate up comment 5 rate down comment
    copce ( преди 8 години )
    Точно в момента върви серия СА8...РК само това мога да кажа на всички разбирачи колата наистина си я бива не съм имал честа да карам точно този мотор нито серията S само А4 2.0 турбо наистина добра клоица но тази която карах небеше 4х4 и не ми хареса особенно при старт но показаното тук е друго нещо даи боже на всеки да се усмихне късмета да си купи една такава или пък RS6 комби е това вече е наистина уникален автомобил :) поздрави на собственика и много безаварини километри
  • #66
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Roni_ ( преди 8 години )
    Хора, не разброхте ли , че има едно объркано същество във форума , което пише от всевъзможни имена и дрънка всевъзможни простотии. Тъй както виждам повечето хора тук нямат проблем нито с автора нито с колата му , но има една групичка ***-комплексари, които не спират да ме учудват с невероятната си простотия.
  • #65
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А не е ли най-добре, представилият се като "S4 3.0 real owner" наистина да отговори на въпросите, поставени му от Nabludatel? И за останалите ще е интересно да разберат накрая кой, кой е..
  • #64
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Sound of Silence ( преди 8 години )
    Колко мъка има по тоя свят... Генният фонд щеше да е много по-добър, ако липсваха такива добавки като теб. Първо - нямаш си по-важна работа, освен да си чешеш комплекта и да търкаш клавиатурата. Второ - неграмотен си. Трето - или си същото малко човече, което пише от няколко имена, или сте няколко малки човечета, които имат първите две качества. Последно - на никой не му дреме какво си мислиш за номерацията. В КАТ в момента дават номера, които завършват на PK. 2008 август - HA. 2009 август - PA.