IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi S4

9
Закупена: 2010г г., Пробег: 2000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
9
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
10
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • сравнително висока цена
Audi S4 От: Nabludatel 25.02.2010 10633 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Качество, ежедневна,целогодишна пригодност, удоволствие от управлението
Начин на каране:
Спортно
Допълнителни бележки
I.ЧАСТ:РАЗРАБОТВАНЕ Audi S4,B8,333к.с. Касае се за новата S4,B8-лимузина, произведена по поръчка през януари 2010г и закупена директно от Инголщад-Германия.В Порше-Запад при гаранционната регистрация казаха,че е първият от тази генерация на "отчет" при тях - поне за София. Тъй като разполагам с автомобила по-малко от 2 месеца и все още е в досадния, но необходим период на "разработката" впечатленията засега са ограничени предимно до зимното му ползване. А тази година зимата си я биваше - и сняг и поледици и киша от всичко по много. Малко предисловие: споменах, че автомобила е "поръчков" т.е. стремежът ми бе максимално добра комплектация за автомобил с подчертано спортни характеристики, но и оптимална пригодност за ежедневна, целогодишна експлоатация. В "опциите" при поръчката включих: S-tronic със 7 скорости и 2 съединителя/досега се поздравявам с избора - светкавични реакции, особен в позиция dynamic и много плавно превключване/, активно окачване,активен диференциал,19"джанти с гуми 255/35/19,97Y - Pirelli Zero Rosso/малко "опасно" за дупчестите ни пътища, но../. За глезотиите от типа Bang & Olufsen,седалките тип Recaro, MMI и т.н. няма смисъл да ви занимавам. По-забавното е, че Drive select-а има интерестната опция "индивидуал". Тук можеш сам да си настроиш, между позициите comfort-auto-dynamic, работата на мотора, окачването и дори работата на задния активен диференциал! Изключително увлекателно занимание с доста възможни комбинации, които обаче смятам да "изпитам" след разработката - някъде към пролет-лято.Относно прословутата и досадна разработка - в Инголщат препоръчват не повече от 4000об поне в първите 3000км. Иначе оборотомера е на "червено" едва след 7000оборота. Да се върнем на зимата - в позиция "comfort" и "auto" колата е абсолютно послушна, независимо от атмосферните условия. Все пак се оборудвахме със зимни гуми Vredestein WinTrac Extreme с индекс W! Потеглял съм без никакъв проблем на 30% наклон при прясно навалян 10см сняг/и то в слалом между доста закъсали коли/. Приятно изненадан бях и от комфорта на возене. Имайки предвит логото S очаквах доста подрусване, но не е така. В положение "comfort" и "auto" колата вози много прилично,бих казал дори приятно, независимо от нископрофилните гуми.Нещата се "втвърдяват" едва при "dynamic", но съвсем поносимо, на фона на подчертаната динамика. Друго интересно: при скорост от 160км/ч държи едва 3000оборота, съответно 3800 на 200км/ч! От повече обороти/скорост засега се въздържам... Относно разхода - на градско при задръстванията достига 15-16л. но на дълъг път пада до 8-9л. от препоръчания бензин 95 октана. 1.1 НЕОБХОДИМОТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Още от така "желаните" ви доказателства! Публикувам още снимки на колата - с номера/частично закрити/,оборудвана с комплект зимни джанти и гуми Vredestein WinTrac Extreme,245/45/18,98W. Хората от София поне ще познаят къде са правени снимките .. Повтарям, че колата е поръчана с възможно най-спортните ЛЕТНИ гуми/джанти за модела S4 - Pirelli Zero Rosso, 255/35/19,97Y - показани на първите снимки. Независимо, че е quattro считам, че през зимата следва да се кара с подходящите гуми. В случая зимните джанти са по-малки от летните, заради профила на гумите. Пускам снимка и от гаража ми, в ляво се виждат летните гуми/джанти - увити в найлонови калъфи. 1.2 Още ИНТЕРЕСНО, според мен инфо за гумите: Дълго се колебах дали да си поръчам от т.нар. Run Flat гуми. S4 има система за следене на налягането а и сигурноста на всеки автомобил започва /а и зависи/ от подходящите гуми - х 2 се отнася за спортните коли. От рън-флетите ме възпираше единствено неприятният спомен за "дървената" возия на предишният ми автомобил - BMW X5 а и сигурноста е "ограничена" до 80км/ч при спукване и то на не-повече от 250км - изпитал го бях на практика при едно пътуване до Гърция.. Тогава, почти случайно научих за технологията "rhino-tire"! Вътрешната страна на гумата се обработва със специална патентована смес от естествен каучук и др. материали, при което се получава плътен слой "запушващ" всяка една евентуална пробойна в гумата. За радост тази USA-технология се предлага от българска фирма/http://www.rhinotire.bg/. Демострирано ми бе как се пробива добре напомпана гума с 5-6см. пирон, без НИКАКВИ последствия за гумата!! Реших - и двата комплекта бяха обработени с доживотна за гумата гаранция от всякакви нормални пробиви /изключва се БГ-"патента" за пробиване на борда с нож, с цел обир/. Така засега съм спокоен, че при всякаква скорост и метео-условия мога да карам спокойно, без страх от спукване при контакт със "случайни" предмети по нашите пътища. Разбира се "спасение" от дупките по БГ-пътищата засега не е патентовано..)) ПП Технологията е подобна на тази при Continenal - там обаче обработваната вътрeшна повърхност е доста по тясна от "rhino-tire". 1.3 Отново за гумите: Дойде време за смяна на зимни с летни гуми. Както писах преди - имам два комплекта гуми/джанти, т.е. смяната си я правя сам в "големия гараж".) Изчаках досега и да попремине поредната "антидупка"-кампания, че летните гуми са 255/35/19... Прилагам още две снимки с различните гуми/джанти. II ЧАСТ: За ДИНАМИКАТА! 2.1 Настройките: С топлото време и минаването на над 3000км започвам с различните настройки на drive select системата. Засега като individual съм избрал: - скоростна кутия/двигател - dynamic; - управление - dynamic; - активен диференциал - същото; - окачването оставям на auto. Успях да пробвам колата до 250км/ч - ограничител не се включи, вероятно поради грешката на километража/като всеки показва 5-10км повече/. Интересното е,че при положение auto на настройките, тази скорост се достига, макар и по-бавно на около 4800-5000об/мин - на 7 предавка.Докато при положение individual или dynamic е на около 5800об/мин, съответно на 6 предавка - тук обаче усещането за увеличаване на скороста е почти безгранично! Да не забравяме, че червената зона на оборотите е едва след 7000... 2.2 Звукът на двигателя: Както казват спортна кола без звук е като уиски без лед! Турбо мотора на актуалната S4 е признат във всичко като по-добър от стария осмак, с изключение на звука. Тук може да се поспори: вярно е, че на место звукът не е толкова впечатляващ като при предишния, но в движение особено над 4000оборота нещата са съвсем други! Това е цяла "оратория за 4 ауспуха", преминаваща от една на друга гама, според включването на предавките от S-tronika. Във всеки случай някои обичаме уискито чисто ...без водни "подправки", било и то "леден осмак"! ))
Снимки
Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4
0 от 500
  • #43
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Смехурко ( преди 14 години )
    Не ве - как ше е нова! Не глеиш ли че е поне на 7-8години нищо че тогава не е имало такъв модел. Нищо и че ви пишат на български за зимни-летни гуми и джанти..вии ше си знаете простотиите..
  • #42
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Xtrax ( преди 14 години )
    ave edin chujdenec ako vi porchete pisaniqta ste se hvane za glavata kvi sa tiq neshta deto gi pishete be - zashto ste tolkova uzvereli ?!?!?!?!?!?
  • #41
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Обективен ( преди 14 години )
    Ми сменил ги е със зимни, бе глупав! Пише си човека - Pirelli - летни и Vredestein - зимни.. Той не е *** като теб и хиляди такива - да шляпате с летните си *** по снега и да правите по 500 и повече катастрофи на ден в София при малко валеж!
  • #40
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какоо - разработките са препоръчителни за ВСИЧКИ нови коли! Нови коли - разбираш ли!? Хм...откъде пък точно ти ще знаеш какво е нова кола..
  • #39
    10 rate up comment 3 rate down comment
    magelan05 ( преди 14 години )
    KWO WI PUKA DALI KOLATA E NA 4OWEKA ILI NE,AKO E NAPRAWIL OBEKTIWNO TESTA AZ SUM ZA.
  • #38
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Смехурко ( преди 14 години )
    Абе анонимник N-тиий - човекът ти казва, че е написана истината в този тест! Кой го боли у*ия за твоите житейски неудачи и "неприпарвания", дето ги изливаш като гомнян пубер тука!?
  • #37
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    xaxaxaxa *** ima BMW-ta koito do 15k km ne mojesh da vdignesh poveche ot opredelenite oboroti, sled tova mojesh s 1000 oborota poveche do nqkakvi si drugi kilometri i sled tqh veche kompitara ti dava da q nastupvash ama ti tova ne go znaesh palqcho - zashto li ?!??! :D:D:D:D
  • #36
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Xtrax ( преди 14 години )
    Ave ti i ostanalite deto mrunkate... dori i da ne q karal e prav za vsichko... ko ste sednali da si smuchite prustite emi - ima hora koito karat takiva koli, az oste ne sum si kupil tolkova skupa kola, no imam poznati s hubavi mashini, koito sum karal iii da tozi klas koli sa si s tochno takova povecedniekakvoto opisva choveka... Sednali ste tuka kato pilenca za proso da grachite...
  • #35
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Roni ( преди 14 години )
    Maleeeeee kakuv *** trqbva da si ... no za sujalenie takuv shte si i ostanesh , nai-mnogo oshte po golqm *** da stanesh !
  • #34
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Driver ( преди 14 години )
    Mahho, поне трима ти казаха че си шизофреник - изчезни, защото вониш!