Начин на ползване:
тест драйв
На кое качество на автомобила най-много държиш:
на добрия баланс между всички важни неща
Начин на каране:
Икономично, спортно
Допълнителни бележки
Automedia направи тест драйв на този модел и засне видео материал. Впечатленията от колата са отлични, наградите, връчени на модела от различни издания и организации са напълно заслужени.
По отношение на дизайна можем да кажем, че автомобилът "не бие на очи", което е добре, но колкото повече го гледа човек, толкова по-балансирана и изпипана изглежда колата. Дизайнът естествено е въпрос на субективно усещане. Може да се каже, че видимостта назад е принесена в жертва в името на това, комбито да изглежда елегантно. Дължината от 4,91 метра превръща наличието на парктроник в желателно. Типично за комби-моделите на Opel вместимостта на багажника е голяма, а при свалени облегалки на задните седалки в колата могат да пренощуват 2-ма души (дължината, която се отваря е над 1,90 м).
Версията 2,0 турбо бензин с 220 коня е един от топмоделите на Insignia. Двигателят има много добра тяга в целия диапазон на оборотомера. Единствената причина (ако не броим дължината) тази кола да не се чувства много добре при каране в тежкия градски трафик е настройката на 6-степенната ръчна скоростна кутия. Първата предавка е малко е по-дълга от обичайното и там, където сте свикнали да карате на 2-ра скорост, тук ще трябва да вкарвате първа. Предполагаме, че с това се свиква.
Разходът на гориво на тази модификация "по книжка" е 13,2 л/100 градско и впечатленията от нашия тест драйв са, че показанията на компютъра могат да бъдат близки до фабричното обещание.
Комфортът на возене е отличен. Стандартните настройки на окачването са много балансирани и не са нито прекалено твърди, нито прекалено комфортни. Ако автомобилът е оборудван със система FlexRide можете да избирате между 3 режима: спортен, който е по-твърд, т.нар. Tour, който омекотява окачването и стандартния, който е нещо по средата. Смяната на настройките става с натискането на бутон на централната конзола, който също сменя и подсветката на таблото. При "спорт" кокпитът свети в червено. Изобщо тази опция FlexRide ни хареса, а промяната на настройките се усеща веднага.
Интериорът е много качествен и издава амбицията на Opel да позиционира този модел в по-висок клас в сравнения със старата Vectra. Това определено се е получило, особено ако автомобилът е оборудван с толкова много опции като демо-колата, която тествахме.
Вижте и видеото във "Видео тест драйв" секцията.