IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Mondeo

7.4
Закупена: 1994 г., Пробег: 5000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
6
Пространство
9
Цена/Качество
10
Качество на материалите
6
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • Шумния двигател над 120 км/ч
  • Късите предавки
Ford Mondeo От: cockyhotty 11.02.2010 5168 прочитания 18 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно градско, напрегнато
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удобството при товарене и комфорта.
Начин на каране:
Динамично за повече кеф
Допълнителни бележки
Сдобих се с този автомобил наскоро. Имам изминати 5000 км с него. Мога да кажа,че съм изключително доволен от автомобила като се има в предвид годината му на производство. Въпреки, че модела е от 1993 г., е доста добре оборудван-ABS, Traction Control, 2 Airbags, климатик, пълен ел пакет, ел. седалка на шофьора, подлакътници отпред/отзад, серийна аудиоуредба с 4 говоритела, фарове за мъгла и др.Препоръчителна е модификацията Ghia-в нея ще намерите всички необходими глезотийки. Като положителна черта на първо място поставям огромното вътрешно пространство. Има достатъчно място за краката отпред и отзад, мястото за главата е внушително. Това е един от малкото автомобили,в които не си подпирам главата седейки отзад(а съм 1,95 м висок). Задните седалките се свалят разделно с лекота при отворен багажник отзад с дърпането на две ръкохватки. Товаренето на печки, перални, телевизори, хладилници, мебели никога не е било по-лесно за мен. В багажникът спокойно се събират две перални :) Товарният ръб е много нисък и не се налага да си чупиш кръста от вдигане. Комфорта на возене е много добър, на дълъг път е изключително спокоен и уравновесен автомобил. Тапицерията е плюшена и за 15 тежки години на експлоатация не показва видими следи от износване. Седалките са премерено меки, с добра странична опора и щедрото им оразмеряване води асоциации с креслата в хола ми. Разхода на гориво е приемлив имайки в предвид размерите и теглото на автомобила-1300кг(което не е хич много сравнено с Голф 6, който тежи толкова в днешни дни). В градски условия разхода е около 10л/100км, а извънградско при 100-120км/ч 7-8л А95. Не ми харесват много малко неща в този автомобил. На първо място поставям късите предавателни числа на скоростната кутия, което повишава шума при висока скорост и се вдига разхода. Но това си го обяснявам с факта,че карам комби версия и предавките са избрани за голям товар.При 90км/ч оборотите са 2700 на 5 скорост за по-точен ваш ориентир. Друго нещо, което не ми харесва е, че самият двигател при обороти към 4000 и отгоре става шумничък за сегашните стандарти. Иначе мощността и въртящият момент са предостатъчни, превключването на предавки е рядко наложително на дълъг път, доускорението и еластичността са впечатляващи. Управляемостта е чудесна, автомобила е доста маневрен за габаритите си. Страничното наклоняване на каросерията е минимално при остро вземане на завои и лосовият тест не е проблем. Сервоусилването на волана при паркиране се чувства малко тежичко, но при висока скорост е доста директно и не е лигаво, което при мен е за предпочитане пред лекия на перо волан без никаква обратна връзка от пътя. Като друг недостатък според мен е необезшуменото окачване. При големи последователни неравности проникват шумове и трополене. Като цяло съм доволен, за тази цена получаваш толкова както се казва. Поддръжката не е особено скъпа. Комплект ролки+агренажен ремък са 130 лв., пистов ремък плюс ролки също толкова приблизително. Ако могат да възникнат проблеми, то е с електрониката, електрическата система-главно от патинясали и лоши контакти. На повечето блендите на късите светлини са пожълтели и лошо осветяват пътя. Това в общи линии са моите отзиви за автомобила ми. Надявам се да съм бил обективен, а това е доста трудно осъществимо по принцип към собствена машинария....
Снимки
Ford Mondeo
0 от 500