Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Opel Agila

7.3
Закупена: 2005 г., Пробег: 78600 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
7
Оборудване
10
Пространство
4
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Твърда возия-доста при това.
  • Малък багажник
  • Скоростите не влизат много плавно.
  • Седалките не са много удобни.
Opel Agila От: dokomentalist 11.02.2010 14091 прочитания 25 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно,за работа основно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Икономичността
Начин на каране:
Нормално,някой път спортно
Допълнителни бележки
Колата я взех когато беше на 1 година и на 30 000 км.-почти нова. Основното което ме накара да я взема беше това,че имаше доста екстри за модела:климатроник,сензор за дъжд(не го препоръчвам на никого),бленда на огледалото за обратно виждане, и др. В момента съм на 78600 км. и досега не съм имал ремонти по колата освем консумативите,но рейката май започна леко да почуква от скоро,предните дискове май започват да се кривят и предполагам няма да изкарам още много с тях.От мотора,електрониката и ходовата част за сега съм без никакви ядове,а мотора е супер за това купе-дава ми разход до 3.9 на извън градско и през зимата в града до 6.2,като аз не карам бързо до 120км по магистралата. Частите и не са много евтини,нищо че е опел и то корса.За пример ще ви дам нова рейка от официалните вносители-1200 лв.,турбо-1500 лв. На друго място може и да е по евтино но на мене ми се вижда много за нисък клас автомобил. Забравих да кажа че мотора е с верига което за мене е +.
Снимки
Opel Agila
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dokomentalist ( преди 8 години )
    Kolegi,reziklirah reikata predi 2000 km,i zasega e super na 108000 e v momenta
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dokomentalist ( преди 8 години )
    Zdraveite,korsata mi ve4e e na 96000km i reikata ve4e mnogo klopa i neznam do koga 6te izkara
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    синия ( преди 9 години )
    не е проблем при марката ,имах капка повече от 9 години и през това време нямах никакви проблеми със скоростите и първа си влизаше нормално.
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    gorby ( преди 9 години )
    Това явно е порблем при марката опел.Минал съм през кадет,астра и вектракато че ли при всичките това си беше проблем,още повече при кадета правих центровка на лоста,прави се със калибровано фи 5,5 или 6 ммм бешене помня.Не се получи някакъв по -добър резултат.Другите две въобще не съм ги пипал там.Още повече че на кадета се качих от Хонда.Разликата беше огромна в полза на хондата,скоростите влизаха без всякакво усилие.Не се притеснявай за това.Лек път!!!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    dokomentalist ( преди 9 години )
    Първа скорост ми влиза по трудно и при 5 километра,като връщам от по голяма.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    v.tanev ( преди 9 години )
    пробвай да закараш колата в МИТВАС капути са но си разбират от работата ;)
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    v.tanev. ( преди 9 години )
    -разбита рейка; -криви дискове/накладки-могат да се изкривят взаимно-най-вероятната причина-но все пак не е сигурно.Спирачките на корста не са вентилирани,а дисковете са сравнително тънки-така че по-продължжително спиране от висока скорост може да ги изкриви като нищо-само заради на гряването -abs-анти блокиращата система-изключи я и пробвай-за да не ти блокират колелата е възможно при по силен натиск-да отпуска преждевременно на моменти и да го усещаш-но май не е това
  • #18
    0 rate up comment 3 rate down comment
    v.tanev ( преди 9 години )
    dokomentalist на всеки автомобил му влизат трудно по ниските предавки-особено в движение със скорост над 20км/ч първа не бива да включваш въобще за да не си преебеш амбриажа-пък и да не си убиваш скоростта. А за треперенето при спиране има няколко най възможни причини: -криви гуми/нецентрирани/провредени-малко вероятнотрябва да се усеща и без да спираш-само рпи висока скорост; -криви джанти-това не можеш да го определиш на око-но пак трябва да се усеща постоянно при по висока скорост;
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 9 години )
    при новите модели да,нормално е.Та нали за това са нови модели ,за да се подобряват нещата.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    galin ( преди 9 години )
    В последните системи ABS дори и почукване на педала не се усеща,като се задейства.Поне при моята е така, Hyundai i30 , 2008.