IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo 156

8.8
Закупена: 1999 г., Пробег: 38000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
7
Оборудване
10
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
10
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Иска едно по надеждно окачване като за БГ пътищата
  • Провлеми с електрониката (дебитомер,ламбда сонда)
Alfa Romeo 156 От: roko_bs 11.02.2010 7358 прочитания 21 коментара
Начин на ползване:
Всекидневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удоволствието от карането :) с нищо не може да се сравни
Начин на каране:
Спортно, Икономично зависи от настроение
Допълнителни бележки
Тази кола е страхотна ако изключим проблемите с дебитомер и ламба. колата върви много дори и на газ нямам оплаквания железен мотор не съм имал нищо сериозно. Исках такава от много време и вече я имам 1 година за една година съм сменял по нея Дебитомер,Свещи,Масла,Ремъци и Радиатор.
Снимки
Alfa Romeo 156
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    карал си ти S класа та знаеш колко струва нейната подръжка.... че те само 4-диска с накладките струват колкото една 156-ца
  • #10
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    хахах не грижлив собственик, богат... тази кола има поддръжка на ЕС класа..
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    много елегатна е комби версията с момо салона, малък недостатък там е граничещата с 0 видимост при маневри назад (но красотата изисква жертви) :)като цяло автомобил с недостатъци и страхотен темперамент , изисква грижлив алфа-фен собственик.И истината за тази кола за газта е само 1 - ГИ , и освен това сменяйте всичките свещи бе хора !
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    също така ходовата част е много добре направена , и автомобила се държи страхотно дори със скорости над 150-200км/ч , но за съжаление не е направена за нашите разбити пътища.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    мисля че по ранните вер. на Selespeed -а имат проблеми с робота на хидравликата.Мотора е железен и е фиатофски ТС , в вариятор който се сменя на 1 или 2-е смени на ремъка. (по старите го нямат този недостатък) Проблемите който се срешат с този мотор са свързани с лошите горива който се продавт тук , конструктивен недостатък е че при продължителен тормоз с висока скорост сместа обеднява леко и се стига до детонации който водят до онова излизане на биелата през блока (масово срещан проблем )
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами с тази газ дето я мъчиш как няма да имаш проблеми с електрониката, цяло чудо е че върви.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    bs_roko ( преди 15 години )
    По-голям кеф от новите турбо дизели са само турбо бензина.Атмосферния бензин си е ***!Харесват го мухльовци които не са карали истински автомобили.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ха ха ха ( преди 15 години )
    Големия въртящ момент и турбината при дизелите при Ауди, Мерцедес, БМВ и при Алфа по новите 1.9 JTD 16V и 2.4 JTD комбинирано с автоматик или ръчни скорости правят тези коли дизелови бегачки + икономични сравнено с бензиновите събратя при същите високи скорости! При бензина има невероятно по голямо удоволствие естествено, но то се постига при доста по мощните от 160 конски сили автомобили!
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    roko_bs ( преди 15 години )
    батка дизел аз не карам имал съм до сега 3 коли и то все бензини така че дизела отпада още на първо четене и тая кола не се продава :)
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 15 години )
    Нямам нищо против марката или модела,радвам се че си доволен от нея.Преди 4 години работех в Германия,като шофьор на автовоз за една автокъща.Във един сервиз и магазин бяхя докарали два автовоза от този модел за продажба.За три месеца продадоха точно три коли,и започнаха да ги разкарват по другите сервизи.Накрая дойдоха двама колеги от Бг и ги натовариха за българския потребител.Не зная защо но немците рядко карат тези коли.На мен лично много ми харесват ,като дизайн.