Начин на ползване:
Тест драйв
На кое качество на автомобила най-много държиш:
качеството на материалите и удовоствието от шофирането
Начин на каране:
изключително спортно и offroad
Допълнителни бележки
Карах автомобила на тест драйф и останах много доволен. Като цяло има добро поведение на пътя, достатъчно мощност, добър дизайн и много екстри, които сега могат да се вземат със значителни намаления(не искам да правя реклама на автомобила, нямам икономически интерес от това). Може да се използва както за градско, така и за офроуд шофиране, има висок клиаранс и паратроник навсякаде, което компенсира значително големият размер. Дизеловият двигател е малко тромав и в съчетание с автоматичната скоростна кутия се чувства забавяне при смяната на предавките. За това другият вариянт е 5.7L Hemi, което би било по-скъпо удоволствие. Друго нещо, което трябва да се вземе в предвид е големият радиус на завой, който достига 11.8 метра. Но като цяло бих препоръчал безусловно тази кола, единственото което ме спира да си купя такава е височината от 1826 милиметра, което е долу горе като височината на вратата моя гараж.