Моят опит с автомобилът са всичките 100000 километра.За тези години не съм сменял почти нищо.Отлично се справя на пътя като сме 4 човека.Бих я препоръчал.Аз съм доволен от колата и бих я заменил за друг по-нов "Ford"
ПЪЛНО ДЪРВО.ЕТНИ ДРУНЧАЩИ ПЛАСТМАСИ. НЕНАДЕЖДНИ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ.СКЪПА ПОДРЪЖКА."УНИАЛЕН" СЕРВИЗ.ТВЪРДО ОКАЧВАНЕ.ЛИПСА НА ЕЛЕМЕНТАРНО ОБЕЗШУМЯВАНЕ.БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТОЗИ ФОКУС ИЛИ СИ НАСТРОЙТЕ ФОКУСА НА ДРУГА МАРКА.
Ами, на мен много ми харесват тези Фокуси, че даже мисля да си взема един нов другия месец. А по въпроса за надеждността - другия ми Форд(Тоурнео Коннект) пак си го взех нов и вече е на 240000км и никакъв проблем не съм имал. Така че смятам че новите дизелови двигатели на Форд са доста надеждни и икономични. Единственото което не ми харесва на Форд е пластмасата в купето, но това се компенсира от цената. Който иска лукс - затова има Мерцедес, БМВ и Ауди ;)
ей вие разбирачите,дето пълните постовете с глупостите си.Да ви задам един въпрос,Най важното в една кола ,къде и е дисплея ли или колко са.От тук съдя х,колко разбирате от коли
Качеството на материалите не заслужава повече от 2-ка.Изключително евтина пластмаса.И можеше повече да поработят по обезшумяването.Претупана работа като цяло.
Яко е това да... Ford Convers+ се казва системата. Все пак можеха да добавят повече функции. Според мен щеше да е удобно навигацията да е там, а не на централната концола, както и да има повече възможности за персонализация, а не само двата скина, с които разполага.
Въпрос на предопчитание , за дисплеите , намен ми харесва да са на едно място, както в най новото мондео , от версия "тренд" нагоре. Пътното поведение и работата на окачването са страхотни. Здравината също. Седалките са къси и не предлагат достатъчно сренична опора. това ми е забележката , иначе марериалите и възможностите за регулиране са добри. това са детайли ве4е , попринцип не е съществен недстатък . Службените фокуси с този мотор дават 8.0 -8.2 по компютър икономично каране,смесен цикъл.