IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW Serie 7

8.6
Закупена: 1997 г., Пробег: 1800 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
10
Качество на материалите
10
Разход на гориво
3
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Огромен е за центъра на София
  • Не по джоба на всеки за подръжка
BMW Serie 7 От: imenden 11.02.2010 4224 прочитания 23 коментара
Начин на ползване:
За лични нужди
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Сигурността
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Карам този автомобил вече една година и изминах близо 20 000км. Почти пропорционално градско/извънградско. На магистралата колата заспива и приляга плътно към пътната настилка. Двигателят е икономичен , но до скорост 140км/ч. Без проблем поддържа и ксорост от 200км/ч но тогава разходомера показва разход от порядъка на 13л/100км. В града е доста голям, но има отлична динамика и спирачен път за тези габарити,тонаж и мощност. Автоматичната скоростна кутия сменя предавките без грам замисляне дори и при по-рязко тръгване. Разбира се, като всеки автомобил със задно предаване трябва да се избягва нежеланото форсиране при вземане на завои,както и по магистрала да се отпуска педала на газта при влизането с висока скорост. От към подръжка е добре да се използват добавки за нафтата на всеки 3000км, маслото да се сменя в оторизиран сервиз на 10 000км /аз го сменям на 8000/. Въобще от консуматив не трябва да се пести. Иначе частите по окачването не са евтини, но за сметка на това рядко имате проблеми с тях, да не кажа почти никога. По-капризна е охладителната система, има няколко радиатора,които трябва да се продухват на всеки две години, водната помпа е редно да се смени с такава с чугунена перка,защото оригинала е с пластмасова и е възможно след години да се разпадне буквално, иначе почти никога не превъртат в остта си.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    behi ( преди 14 години )
    То и дизела не се кара на ниски обороти ;) Преди да заработи турбото няма никой :-) На практика се получава един тесен диапазон то 2200 до 4500 оборота. При бензина този диапазон е от 3к до 7к, според зависи от двигателя. Така че да караш с 3000 оборота с дизел е като 4500 оборота с бензин, а при еквижаленти коли разликата в шума е минимална. Тезата ми е, че шума в купето е повече функция на изолацията на колата, отколкото на двигатела.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 14 години )
    Mi behi horata imat razlichen stil na karane. Dizela e za po-spokoen stil, benzina za po-agresiven. Spokoino karane ne znachi lipsa na udovolstvie - upravlenieto e super taka ili inache, stabilnostta na zavoite sashto, sportnoto okachvane sashto. Dali karash sas 180 sas 2200 ob. i slushash muzika ili se cepish sas 4500 ob. i ti bramchi glavata e vapros na lichen izbor. A che benzina e tih na niski oboroti - ama ne se kara na niski oboroti!!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    behi ( преди 14 години )
    Udovolstive ot shofiraneto. Sport. Nali tova beshe neshto kato moto na BMW. Avtomatichno svalqne na predavki, lesno za karane...Ne mi se navryzvat neshtata. Edin hubav benzinov dvigatel e dosta po-tih ot diesel, osobeno v niskite oboroti. Kato dobavim i plavnoto razgryshtane na moshnosta, zvuka ot 6000+ oborota...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 14 години )
    otgovor na vaprosa za dizela - vartiashtia moment i razhoda sa iasni kato predimstva, no ima i neshto drugo koeto e rezultat ot vartiashtia moment: na dalag pat chovek moje spokoino da cruisva na 1800-2200 oborota, koeto pravi patuvaneto mnogo po tiho i komfortno ot benzin, i v sashtoto vreme moshtnost za izprevarvania ima predostatachno, osobeno s tiptronik koito avtomatichno prevklichva nadolu pri neobhodimost.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 14 години )
    Po princip vinagi kolite s avtomaati4na skorosna kytiq imat malko po golqm razhod ot su6tite modeli s ru4ni, no stava vupros za suvsem malka razlika, do 1 litur gore doly.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    хандой ( преди 14 години )
    много интересно-карам хонда акорд 99' с типитроник-не мога да разбера????на автоматик-разхода ми става към 18 литра(двигателя не е голям 2.0 литра),докато на ръчни предавки хем мога да ускоря по бързо,хем разхода никога не се покачва над 12 литра.Ако карам като бабичка (+без клима) и до 7 го смъкна.На какво се дължи това-хубава екстра е автоматика,но като знам колко ще ми качи разхода просто се отказвам ???Някакви идеи-да не би нещо да не е наред колата???
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    VW_Phaeton ( преди 14 години )
    мой роднина(вуйчо) кара абсолютно същия модел само че 98' 725tds с автоматик разхода му градско трудно пада по 17-18,но пък извънградско прави доста малко-към 9литра нафта
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    radoslav_auto ( преди 14 години )
    ami BMW - kakvo iskate be hora :)) estestveno,4e 6te e skapo za podrajka
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hooligansk ( преди 14 години )
    На мен лично най-много ми харесва едно друго нещо при турбодизела - зимата на студен мотор покачва нулевите обороти много по-малко от бензинов мотор докато загрее: това е голям плюс за разхода, но най-ми харесва че е по-спокойна колата така :)
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Харесва ми въртящия момент при доускоренията и разхода. Рзбира се говоря за модерен дизел с впръскване под високо налягане и не за конкретния автомобил. Аналогичен бензинов мотор не може да постигне тези данни при еднакви условия. А скоросотомера "лъже" в посока надолу, ако показва 200 км/ч , реалната скорост ще е в порядъка на 180 и нещо км/ч . Дори пройзводителите указват, какво е отклонението от реалните стойности в заводската номенклатура на всяка кола.