Начин на ползване:
ежедневно,за дълги пътувания
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Надежност,стабилност и тишина в купето,комфорт
Начин на каране:
нито спортно нито икономично
Допълнителни бележки
карам го от 5 години и не ми се е налагало да сменям нищо освен консумативи
за 168 хил километра-дългите пътувания не са изморителни.Има двузонов климатроник и електрически кожени седалки с подгряване и масаж,поставки за чшки навсякъде с механизми които ги скриват или показват много хитро,ел стъкла навсякъде ил ел шибидах.Разхода е приличен 6.5 извънградско,максимум 11.8 градско,но аз карам с газов инжекцион (разход гр 8/извгр 13)-мощност не се губи а като пари плащам наполовина колкото за бензин.Колата е тежка(1600 кг) но няма кола с такова комфортно окачване, ускорението е отлично поне за мен.Видимостта назад не е особено добра-както и при много други седани ,но колата се паркира лесно особено с парктроник (наличен е в почти всички версии).
Автоматиците не са малко мудни,затова мойта е с ръчна кутия.Спирачките отзад и отпред са дискови-вентилирани с ESP,ABS и EBD и винаги коват независимо колко са се изтрили.Фаровете са ксенонови и дават добра видимост,рядко изгарят но често заслепяват другите шофьори.Има датчици за изгорли крушки,износени спирачки,налягане в гумите,смяна на маслото,филтрите и т.н.
Може би единствения недостатък е че оригинално rover 75 не се продава със свестно CD и от както смених касетофона не мога да ползвам управлението от волана-но май с някои модели на сони или алпин може да стане.
И друго -пропуснах да кажа че има автопилот-не че е кой знае какво ,но на дълъг път е отпускащо-задаваш скорост и ако случайно пред теб има автомобил с по-ниска намалява така че да спази зададената дистанция.