Перфектен автомобил за ежедневно каране. Много удобен за градски условия, а и на дълг път също си го бива. Бързо ускорява и има страхотно поведение на пътя. Двигателят е много икономичен и много динамичен. Подходящ е за силов тунинг. Ако мога да си опишата колата с една дума, тя ще е ПЕРФЕКТНА.
Имах такава Хонда...никога не съм оставал по доволен от каквото и да е като автомобил...за 1година по нашите пътища освен обслужването след вноса и зимните гуми съм сменил само тампони на носачите...Ако искате вярвайте колеги но това беше един страхотен автомобил за мен и то във всяко отношение ;)
Заводските д15-ки 101коня, не са от най-бързите. Д15б2 суапнати към пълен инжекцион, първо стават малко повече коне и въртящия момент нараства значително. Сега в момента вървя наравно с д16з6/з9 демек 125 втек купе и много повече от всеки един опел, VW, audi или БМВ които са до 130коня.
ПП: Количките са действително много добри бтв, за парите си и за годината си по-добро няма, конкретно докато са японски тип, до 5та ген включително, сравнение с разните корси полота и тн, са направо космически кораби ;) иначе за годините по-натам почват да бледнеят, аз за тва смених марката, не ми харесват моделите за повече пари
И като е пълна инжекция? Аз имам 4-5К опит с 1,5 101кс, 5ген купе, на булгарплода си вървеше доста сложена до други - пак му трябва 10сек до 100 и определено изостава от хеч 4та с 90 магарета... Да обяснявам ли че има въртящ момент 130-140нм над 4000 оборота и става само за пускане от чертата, на 100км/ч на 5та предавка слизаш да буташ... те и за тва харчат толкова малко гориво де
Колицата вече е пълна инжекция както се вижда и въпросното по-леко купе го отнасям без проблем. Не си хваля лично мойта кола. Просто имам наблюдения върху доста други коли същата година и смея да кажа, че много малко от тях могат да се коншнурират с Хонда, а вече е отделен въпрос, че старите Хонди могат да се коншнурират с доста нови автомобили.
d15b2 ставаше за напичане в 4та ген хеч, тука идва вече мъъъничък... и колегата доста се е изсилил с данните, заводски форсак с моно инжекция, единствено турбина го повдига, другото само звука променя!!! Бивш собственик на доста по леко купе и такива данни се получават като го продадеш и вземеш ЦРХ общо взето, без тея 220км пак де ;)