Надолу четем напъните на *** да се изкаже(неподготвено както винаги).На автора мога да кажа само-като не ти харесват малкото кубици,що не купи по-голямата?На останалите "разбирачи" ще кажа само-ако вашите коли(ако имате такива де) са толкова здрави като Ибизата,аз съм трамвай.Карам такава от няколко години и разходите по поддръжката за това време са има-няма 300-400лв(включвам маслото,филтрите и останалите консумативи)
...да,ама има ксенон!Като сирийско такси е,дърто и накичено.Но собственика и сигурно мисли,че впечатлява някой!Предизвиква единствено съжаление!Това и 90 евро не струва,... с ксенона.
Този който е написал на всичко 10 значи е някой който преди това и на каруца не се е качвал.Возията на това "нещо" със сигурност е най-лошата изобщо в автомобилния парк от 70-те години насам.Като минаваш през бабуна се надигаш,защото сериозно можеш да си увредиш гръбначния стълб.Удоволствие от шофирането-0.Отвратително влизащи предавки,особено между 3-та и 5-та.Който и изгарял с такъв клозет е наясно колко неудачна кола (не автомобил) е това.
приятел не забравяй че все пак колата ти е мозел 1995 г аз също съм фен на сеат но имам късмета да карам сеат ибиза първо модел 2004 а сега и от 2008 които са много ама много по добри от твойто кошница и не бих сложил толкова много десетки,така че усещай се малко ,иначе съм съгласен че е много добра за градски условия,а за прежде говорищия дето неговата каруца вдига 190 и той да се събуди щото става смешен,дори и да ти показва скоростомера 190 това не значи че скороста ти е реална и толкова