Начин на ползване:
четвърти ден го карам
На кое качество на автомобила най-много държиш:
дизайн и надеждност
Начин на каране:
разработвам мотора, лекичко засега
Допълнителни бележки
Чисто нов е, засега го карам само градско, разработвам го леко. в задръстванията харчи доста, може би защото е прекалено нов, нямам идея дали ще падне разхода после. При 50-ина километра изминати със средна скорост 15 км/ч в задръстванията в софия харчи около 12/100. тихо е като в аптека, нищо не тропа, вратите и прозорците са изолирани идеално. воланът е чудесен, не е твърде директен, но дава достатъчно информация за пътя под теб. като цяло усещането е за доста по-голям и тежък автомобил, отколкото е в действителност. тези 95 коня му стигат, защото колата е доста лека, но и аз засега повече от 3000 оборота не съм вдигал (на часовника оборотите стигат до 8000). Дори така ускорява приятно.
Единствената сянка в удоволствието при карането е включването на първа скорост. ходът на лоста при вкарване на 1-ва не е достатъчно гладък, сякаш влиза на 2 степени и ако не натиснеш достатъчно изскача обратно. при другите (2ра,3та,4та и 5та) не е така... Просто изисква привикване явно. като цяло колата се представя отлично засега и съм доволен.
В багажника трудно можете да вкарате средно голям куфар, 220 литра са нищо, но задната седалка се дели 2:1, ако се налага. вътре в купето пространственото усещане е много добро. отзад също е доста широко и от това е пострадал багажникът, но в крайна сметка това е градски автомобил...