IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Trabant 600

9
Закупена: 1987 г., Пробег: 74000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
7
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
10
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • няма нагревател на задното стъкло
Trabant 600 От: trabantozavar 11.02.2010 9746 прочитания 33 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Маневреност
Начин на каране:
икономично
Допълнителни бележки
Колата е надеждна и е проста за обслужване.
Снимки
Trabant 600 Trabant 600
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    e, pone e na dost1pna cena, kato se razvali vzima6 dryg.. novite koli sa po dobri, no nqkoq S-klasa ne moje6 i miga4a da smeni6 s parite s kotio moej6 da vzeme6 o6te edin trabant nali
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    e, pone e na dost1pna cena, kato se razvali vzima6 dryg.. novite koli sa po dobri, no nqkoq S-klasa ne moje6 i miga4a da smeni6 s parite s kotio moej6 da vzeme6 o6te edin trabant nali
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ti mai dosa si se vozil samo na karuca i trabanta ti se struva nerealen kato te gledam kvi ocenki si dal na tva podobie na kola dulgo 12 metra (10 metra pu6ek)
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    В последните години на пройзводството, беше направен модел с двигател от WV POLO 1.1 l. скоростите са долу и са нормално подредени (схемата на превключване) . Лично никога не съм виждал такава кола . Виждал съм обаче Вартбург с двигател 1.3 l. от WV Голф 1 и мисля че беше прилична кола. Всичко което си говорим , обаче е за евентуално бъдеще в развитието на марката. За съжаление такова незнам да ли се предвижда. Тези рециклираните материали напоследък са много модерни и найстина ще са интересни , ако се използват в едно такова пройзводство ...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kyk ( преди 15 години )
    Това не е кола а мания . Как да устоиш на изкушението да си купиш един за 200 лв. и да го направиш като за 30 пъти по толкова. Какво по свежо напътя от такова тръби. Примерно с део двигател , клима и още това-онова.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    trabantozavar ( преди 15 години )
    Може да се впише ако производството не беше прекратено.Ако беше направен нов модел с по добри аеродинамични показатели и беше монтиран мотор четиритактов с модерна технология каквито сега има и беше запазен материала дуропласт.Новият модел щеше да се търси много.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Относно надежността , той един руснак го беше казал ... Не се чупи това, което го няма... (само че, на руски) . определено не се мислим за автомобилни конструктори а за , обикновенни потребители. Колата не се вписва в нито една съвременна норма , по технически покзатели. Вуйчо ми имаше чисто нов трабант през 90-та година. Много му се радвахме тогава ...
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    insane ( преди 15 години )
    Кво му е на ТРАБИТО !?даже ако е добре запазено върви на добра цена!!Всяко нещо има добри и лоши черти!!!Кво е лошото на някой москвич като си сложиш 1 тон багаж и караш през места където автомобили не могат и да мислят да минат без да се страхуваш за части и ремонти?????????????
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Драги инженерю yerdna, бих искал ти да произведеш нещо, което да бъде поне горе долу равностойно на трабанта с мотопедния двигател.А? Какво? Не можеш ли?Ами тогава сърбай попарата и трай в родопската колиба!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Батко ( преди 15 години )
    Трабантино лорети суперрррррр! Но несмятам, че е било по - добър автомобил в онези времена от мини купъра, както споменава колегата Трабантинко Лоретков в първия коментар!