Не бях се логнал предния път, но коментарът е от мен. Ето и цените за останалите неща, които съм сменил:подгревна свещ - 60лв в Поршеел. крушка - 40 лв Поршеел. крушка - 20 лв същата 4 тампона - по 15 лв/бр и реглажакумулатор - 170 лвпредни накладки около - 120 лв със смяната
Посещенията в сервиза са през 11-14к за смяна на масла и филтри...ако очакваш нещо друго бъркаш Цените за обслужване с всички филтри и масло 5W40 е около 220 лв, в Порше към 280-300лв
Удоволствие от шофирането:Тук нямам забележки, директен и информативен волан. Стегната, но не твърда возия. Има хора, карали Б5,5 споделят, че Б6 вози дори и по меко. Окачването няма нищо общо с предния модел, което беше скъпо за поддръжка. Колата е като залепена за пътя. Ел.серво втвърдява приятно волана при високи скорости, същевременно маневрите в града се извършват с лекота. Колата е силно маневрена. Високия въртящ момент наличен от около 1800об, прави приятно придвижването.
Разход на гориво:градско - около 7,5-8 без климатик, с него 1-1,5л отгоре в зависимост от външната и зададената вътрешна температураизвън - 5,2-5,5 климатика тук няма особено значениемагистрала - 5,8-6,2 с до 135 км/чКакто вече писах моя стил не е на пестене на нафта. Има възможност при по нормално или лежерно движение тези стойности да слязат надолу. Имам 2-3 постижения от 4,8-4,9/100 смесено при средна скорост от около 72 км/чНамирам разхода за близо до отличен, предвид масата на колата
Качество на материалите:тук единствения минус е за белещото се лаково покритие.Сглобката е отлична, след близо 90к още нищо не тропа или скърца, тапицериите и панелите са като нови, мотора също. Леко износване на волана, отляво. Окачването работи перфектно, няма ги дразнещите потропвания, както при доста от производителите, особено зимно време.
Цена/Качество За 53к взимаш голям и удобен автомобил. Аз избрах да взема 1,9 TDI предвид, че за 2,0 TDI не се знаеше още нищо. Имаше вариант и с Хонда, Мондео и Мазда 6, но в крайна сметка се спрях на Пасат. В крайна сметка съм доволен от избора си. Вярно 105кс не са върха, но неговото предназначение е друго. Никога не съм имал проблем с изпреварвания,, просто ставаха по планирано. След чипосването е към 135кс и нещата са повече от достатъчни.
Пространство - 10ка. Висок съм над 1,85м и отзад остава към 25-30см до задната седалка. Багажника е с размери 115/100. Трудно се поставят неща в края му, тук като недостатък мога да споделя, че поради размера му се цапат панталоните в бронята, ако трябва да се сложи нещо много навътре. Предимството е, че с 2 деца се събира всичко вътре. Товаренето става лесно поради големия отвор на багажника.
Оборудване: Както споменах, оборудването на Comfo е добро. Допълнително към тези неща имам бизнес пакет, включващ:ел.подгряване на седалките, подгрев на дюзите,затъмняваща бленда на огледалото, стойка за телефон,автоматични светлини, Coming & living home и др. Точно тази екстра ми уби акумулатора, беше нагласена да остава включена над минута след като се заключи или отключи колата. Сега съм я нагласил на 15сек и всичко е наред