Начин на ползване:
Повече градско каране
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удобство и сигурност
Начин на каране:
Плавно, но бързо при извънградско каране
Допълнителни бележки
Първо за поведението на пътя-мисля, че задните амортесьори можеше да са една идея по-твърди. Вярно, че сега усещането за мекота във возията е много приятно, но пък при бързи завои стабилността е намалена. Спирачките са на ниво-много добре балансирани между това да спрат тежкото купе и същевременно да не са много нервни при първоначално натискане. За сега антиблокиращата система работи перфектно. Дал съм ниска оценка за приложимост в ежедневието, защото задните седалки не се свалят и всъщност има един отвор евентуално за ски. С други думи колата е създадена за приятно пътуване на пътниците, които не носят със себе си извънгабаритни товари. Няма човек, който да е седнал отзад и да не се е учудил на голямо място за краката си-колата е най-добрата за класа си в това отношение.Купето е много добре обезшумено.
За мотора-много тих и достатътно мощен за купето. Добре се газифицира, което и направих. На извънградско при скорост 130-140 км/ч разхода на газ се движи 8,7-9,0 л/100км, на бензин беше около 8 л/100км. Видимо се усеща турбодупката при ниски обороти-удоволствието от 150-те коня на двигателя се усеща след 2500 об/мин
За купето-за сега няма и следа от ръжда, но трябва да се има в предвид, че колата е закупена от България и е карана само тук. Чехите дават 12 години гаранция за корозия и за сега изпълняват обещаното. Колата е с 10 см удължено междуосие спрямо VW Passat 5.5 и цялото това предимство е подарено на пътниците отзад. Страхотно усещане за комфорт и свобода на краката. Моделите с по-богато базово оборудване даже предлагат поставки за краката на гърба на предните седалки-по-нисичък човек спокойно може да си изпъне краката и да заеме полулегнала поза. Отпред колата определено изглежда по-добре от братовчед си VW Passat 5.5-създава усещане за масивност. Отзад е идентична, макар че отново чехите са променили едва забележимо стоповете и задната броня.
За оборудването на купето-всичко е семпло и на мястото си. Материалите са типичните за VW Passaт като качество. Мислех, че всичко е еднакво, но понеже ми се наложи да сменя копчето за повдигане на задно стъкло се уверих, че чехите всяко нещо са го попроменили малко и доста неща са различни по форма-примерно решетките на пищялките(малките тонколонки) по вратите. Дразни мекотата на покритието на пластмасите-много лесно се драскат. Седалките са твърди и удобни. Може би трябваше предните седалки да се вдигат малко по-високо като ниво-аз съм сравнително висок 185см и в крайно горно положение на седалката ми остава една педя от главата до тавана, а усещането е, че седиш доста ниско.
Като обобщение мога да кажа, че колата е много добро попадение в класа си-а заради увеличеното междуосово разстояние спрямо VW Passat с 10 см мисля, че може да попадне в класа на Audi A6. Лично аз много и се радвам и не смятам да се разделям с нея в близките 5-6 години.