Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Seat Ibiza

4.9
Закупена: 2008 г., Пробег: 50 000 km км.
Приложимост в ежедневието
6
Надеждност
5
Оборудване
4
Пространство
6
Цена/Качество
4
Качество на материалите
4
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

Seat Ibiza От: hawkeye 29.03.2013 7169 прочитания 19 коментара
Начин на ползване:
личен автомобил
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност
Начин на каране:
ежедневно
Допълнителни бележки
Колата е купена втора ръка. Предимствата на този автомобил са само за градски условия. По-добре да обърна внимания на недостатъците, в случай че някои иска да придобие допълнителна представа за този лек автомобил, ако смята да го купува: 1) Ниска надеждност на двигателя при този модел,като слабости се установяват по мениджмънта му. В този смисъл като консуматив се сменят топлинни датчици и запалителни свещи, както и почистване на дросел клапата. Модификацията на двигателя е АКК, избягвайте точно нея при покупка втора ръка. 2)Много малък клирънс, това води до щети по престилката и спойлера на предницата. 3)Доста скъп въздушен филтър за този малък модел автомобил, разхода в градски условия е 10л/100 км, което не го прави доста икономичен. 4)Централното заключване прави проблеми, но това е нормално за автомобил на 12 години. 5)Стъклоповдигачите също не са благонадеждни и доста скъпо струват. 6) При авария и желание за дърпане от друг автомобил, трябва да навивате кука, която постоянно изкача поради невъзможност на резбата да удържи теглото на автомобила. Явно куката се ползва, колкото колата да се качи на платформа. Доста ограничено пространство на задния багажник. 7) Интериора е изцяло от пластмаса и се отличава с вяло качество - скърцане се чува, старее. Текстила на дамската не е от издържливите и лесно се протрива. Изключително неудобни седалки - под дамаската има някакъв ремък, които постоянно се врязва в кръста на водача. Коланите не се прибират и остават да висят, което дразни. 8)Лаковото покритие след 10 година започва да се люпи. 9) Теромостат се сменя на 100 000 км, която го прави също консуматив. Може да се кажи, че тези проблеми съпътстват и други марки автомобили на тези години от групата на VAG. Като най-дразнещ проблем изпъква притрисането на двигателя и постоянното му угасване. Предимствата са ниския данък, не гори масло, малкия размер гуми 175/70/R13 и компактните размери. Равносметката е, че повторна покупка на автомобил Seat, не бих направил както и на сродни на него марки като VW Поло, Голф, Ауди и прочие.
Снимки
Seat Ibiza
0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ей хора не се научихте каква е разликата между нова и стара кола. Като си я купил на старо е най-нормално да има проблеми. Даже си късметлия че нямаш нищо фрапантно. Защото като ти гледам кусурите - това са евтини ремонти по 200-300 лева на година максимум. Я питай някой с 15 годишна тойота или кия - тия хора хвърлят по 1000 лева минимум. Познавам доста, които така се набутаха. Така че бъди доволен, твоята работа е лека. А който иска без проблеми и скърцане - има нови коли за който има пари!
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    cop ( преди 6 години )
    5,5,на нормално каране,двама човека в едната 3 в обратната,,за града не мога да я засеча,но си гори,не малко,за оборотите знам дроселовата клапа се чисти,моята ми я почистиха в сервиз,смениха и свещите и всичко работи добре,но ако трябва да избирам кола не бих взел сеат а само и единствено хонда
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 6 години )
    Благодаря за инфото. Не пише, че проблемът е само при студен двигател и се чудех как се кара кола, която непрекъснато гасне, защо гасне и защо не може да се ремонтира.
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    hawkeye ( преди 6 години )
    Алекс здравей, освен тази ибица имам и една кордоба, която е почти същия лек автмобил. И при двата модела на двигатела модификация АКК има проблем при поддържането на оборотите при студен двигател. Просто има топлинен датчик, които няма и година, трябва да се сменя. И на двете коли съм ги сменял вече 2 пъти за 5 години. Иначе както каза СОР извън града колата дава разход 5,75 л/100 км както си е по каталог, но в града разхода скача на 10 л/100 км, не както е обявено в каталога 8,7 л/100 км.
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    cop ( преди 6 години )
    карам предишната модификация на ибиза модел 98,значи вече шеста година го карам,и не ми е правил сериозни проблеми,1,4 моноинжекция 60 конски сили,само консумативи,съм сменял но ел,стъклата правят наистина проблем,като се почне от копчетата,водачите,иначе,колата ми гори 5,5 на сто извън града,засичал съм я има и газова уредба така дойде от италия,ланди ренцо,свещи капачка палец кабели термостат,датчик на радиатора,маншон това съм сменил за тези малко повече от 5 години.10 лева ми е данъка
  • #2
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Алекс ( преди 6 години )
    " Като най-дразнещ проблем изпъква притрисането на двигателя и постоянното му угасване." Това не го разбрах.
  • #1
    37 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Един от малкото реални тестове в този сайт.