IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla Cybertruck най-после се справи с тестовете за безопасност

Повечето от проблемите на електрическия пикап са отстранени (ВИДЕО)

Още през февруари Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA) разби Tesla Cybertruck и реши, че колата се справя със защитата на пътниците, но не предпазва тези, които се намират отвън. След това, преди три месеца, Застрахователният институт за пътна безопасност (IIHS) също тества пикапа, за да установи, че той е наред, стига да нямате нищо против да бъдете заслепени от фаровете. Сега автомобилът се върна в IIHS за трети кръг от тестове и най-накрая получи одобрение. 

 
tesla cybertruck crash test  
 

Когато NHTSA тества Cybertruck, слабото му място беше безопасността на пътниците. Когато IIHS го разби, слабото му място бяха заслепяващите фарове. Сега изглежда, че Tesla са коригирали тези фарове, защото вече има оценка „Добър“ за осветление от последната група. Достатъчно, за да го вкара в тазгодишния кратък списък за признанието „Top Safety Pick Plus“ на IIHS. Изглежда, че сервизната акция за светлините през октомври е свършила работа и е спечелила хората от IIHS.

Измерима разлика

Поглеждайки назад към архивирана версия на страницата на IIHS за Cybertruck от октомври, данните от теста на фаровете са значително различни от данните в днешната версия. Разликата изглежда се дължи на онова изтегляне през октомври, което актуализира Cybertruck да пуска светлините си с по-ниска мощност, след като Tesla установи, че яркостта им надвишава законовите граници. С тази промяна най-лошата част на Cybertruck според IIHS сега е продължителността на звуковия сигнал „не носите предпазен колан“, от който институтът изглежда не е впечатлен.



Добра покупка ли е Tesla Cybertruck, сега когато има оценса IIHS Top Safety Pick Plus? Не съвсем. Това все още е кичозно, прекалено скъпо, инженерно недоизпипано превозно средство. Има много неща, които доказват, че колата не е готова за експлоатация. В бъдеще се очакват още експлоатационни дефекти, които Tesla ще трябва да оправя. Като цяло в момента има по-добри електрически алтернативи на пазара, макар и не с такъв вид.  

  

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 минути )
    До шест. Радваш ли се какво си написал В статията? Не ти ли прилича на всички коментари на психотроловете? Същия речник. Същата реторика. Същата липса на логика. Същото емоционално натоварване без реални аргументи. Същия почерк като твоето мнение. Дали има значение дали си същия човек писал статията?
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 минути )
    Дали това не е причината за толкова хейт и хейтърски статии да недостатъчно време на пилкане на колана на пикапът на Тесла, за което лично Илон Мъск е виновен и ако е сгрешил за времето за колана, вероятно греши и за Европа и за европейските политици. Или поне така се опитва да ни внуши статията и да създаде правилното впечатление за Илон Мъск.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 5 минути )
    "Това все още е кичозно, прекалено скъпо,инженерно недоизпипано превозно средство."Туш! Кола правена в час по трудово от деца със СОП.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 минути )
    Мъск написа в собствената си социална мрежа "Екс", че "Брюксел вече не е белгийски",...."почти три от четири новородени деца" в белгийската столица са от неевропейски произход.. .Мъск от години взима отношение по въпроса с миграцията и настоява, че левите политици използват имигрантите, за да привличат повече избиратели, зависими от правителствата, а това подкопава демокрацията. "Европа скоро вече няма да бъде Европа", ако раждаемостта не се повиши и ако не бъде предприето масово връщане на мигр
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 22 минути )
    Спри да лъжеш, и диот ! Поръчките не бяха едно цяло и пет милиона, А 2 милиона поръчки за пикап с цена 40 000 долара. И стана точно това, което предвидих, когато обявиха цена над 100 хиляди долара - списъкът се нулира и хората се отказаха. Но не защото пикапа е грозен - те си го знаеха и преди това.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 26 минути )
    "В бъдеще се очакват още експлоатационни дефекти, които Tesla ще трябва да оправя. Като цяло в момента има по-добри електрически алтернативи на пазара, макар и не с такъв вид." Не че ми харесва пикапа, но не мислите ли, че прекалявате с личните си предразсъдъци и преднамерен хейт? Със сигурност ще има още редица такива недостатъци, като прекалено дълго или прекалено късо пилкане на кола на за което да напишете нова хейтърска статия!
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Тесльо=идиот ( преди 27 минути )
    За Тесла Сайбъртрък има 1,5 милиона поръчки.Тесла има ръст на продажбите от 50% и ще продава по 20 милиона електромобила през 2028 година. Статистически е доказано.
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Тесльо=идиот ( преди 28 минути )
    За Тесла Сайбъртрък има 1,5 милиона поръчки.Тесла има ръст на продажбите от 50% и ще продава по 20 милиона електромобила през 2028 година.