IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

5 мита за SUV, които е време да изчезнат

Настина ли са по-безопасни, по-практични и по-удобни за каране

Възходът на SUV моделите започна през 90-години на миналия век с появата на Toyota RAV4 и Lexus RX. Тези автомобили успяха да внесат атмосферата на приключение, присъща на истинските SUV, в ежедневното шофиране, но добавиха по-добро управление и комфорт. Така днес кросоувърите се превърнаха в безспорни лидери в индустрията, измествайки седани, хечбеци и миниванове. Но наистина ли са по-добри?

Някои от тези митове за кросоувърите може да ви изненадат, докато други може да ви накарат да помислите за покупка на друг автомобил следващия път.


5 мита за кросоувъри, които е време да изчезнат (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #15 ( преди 4 часа )
    Сравнение на Микра и Х3? БМВ дори нямат кола в класа на Микра, че да сравняваме.Аз бих взел БМВ 5 Туринг, вместо Х5, например... ако трябва да сравняваме баварци. Но явно ти е важно да мутрееш и да се доказваш пред невести.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 5 часа )
    5цата няма да ми свърши работа, защото няма да ме преведе през камънака между Трещеник и Белмекен, нито през калта между Върховръх и Чилингира. Относно демагогията, не те разбирам. Да, Ес класата е много по-сигурен автомобил от Дъстър. И като активна, и като пасивна безопасност. Даже и от чисто физична гледна точка- ускорение, спиране...
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    не мога ( преди 6 часа )
    "има обем на багажника от 6.07 кубични метра с вдигнати задни седалки, докато хечбекът на Honda Civic от 2024 г. има обем на багажника от 7.47 кубични метра"Това да не е самосвал газка, че да има 7 кубика место ?!?! ОМГ
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 7 часа )
    До 15 - това е демагогия - те са различен клас :-) Все едно някой да каже, че кара S класа и се чувства по-сигурен отколкото в Дачия Дъстер
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 7 часа )
    Колегата с боксерките - чувстото ти идва от разликата в класовете и размера - Микрата ако я сравниш с 5тица туринг пак ще имаш същото усещане. А между 5 и Х5 разликата в усещането е минимум, а комбито им много по-приятно окачване
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 7 часа )
    Имам Х3 и Х5. Карам по всякакви пътища и настилки. И се чувствам 100 пъти по сигурно, отколкото в Микрата, която карах преди 15 години. Нямам предразсъдъци. Бих карал и Туинго...Ама, не ми дава това, което ми трябва.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 8 часа )
    Няма идеален автомобил - колкото е по-добър извън пътя, толкова е по-зле на пътя. Това което ме дразни при СУВ е, че първоначално всички бяха с AWD и бяха рекламирани като коли за свободното време, а сега почти всички са с предно и са просто по-скъпи и повдигнати градски хечове. Иначе, всеки да кара каквото му харесва. Аз лично, ако имах неограничен бюджет, не бих си взел нито един СУВ. С ограничен бюджет пак предпочитам AWD комби или ван (не че останаха много). Всичко е за оптимизация на печалб
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 8 часа )
    Car guy, колега леееко да те коригирам - За описаните случаи в които трябва или може да си вземеш СУВ, той не помага - трябва си истински офроудър с блокажите и бавните. СУВ е паркетник и пак няма да свърши работа. СА Г-клас и Рейндж Ровър още ги имат ама всичко останало си е безсмислена ламарина
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 8 часа )
    SUV е просто средство за мерене на инструменти, като хора с къси такива мислят, че ще наваксат! Едно комби има повече предимства! Тук се пропуска и факта, че са по-скъпи и с по-висок разход на гориво. Единствения "позитив" е видимостта, но това е далеч от истината. Настрани и назад е по-лоша и то значително, особено, ако около теб има ниска кола тя се губи под прозорците. А дори и видимостта на пред не е толкова добра, понеже капака крие много по-голяма площ
  • #11
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Car guy ( преди 8 часа )
    Интересна дискусия се е завъдила. Мойте 5ст по темата са следните: Сув или джип само, с двойно и ако то се налага (живееш малко по-високо), ловджия си или си офроудър. За кеф - кола със задно. За всичко останало - предното е достатъчно. Според големина и нужди на семейството - съответния размер кола. Да ми кажеш обаче, че ти трябва джипка, щото ниското не те кефи, бордюрите те плашат или обичаш да гледаш от високо имам новина за теб... Не си шофьор, а леля.