IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

5 мита за SUV, които е време да изчезнат

Настина ли са по-безопасни, по-практични и по-удобни за каране

Възходът на SUV моделите започна през 90-години на миналия век с появата на Toyota RAV4 и Lexus RX. Тези автомобили успяха да внесат атмосферата на приключение, присъща на истинските SUV, в ежедневното шофиране, но добавиха по-добро управление и комфорт. Така днес кросоувърите се превърнаха в безспорни лидери в индустрията, измествайки седани, хечбеци и миниванове. Но наистина ли са по-добри?

Някои от тези митове за кросоувърите може да ви изненадат, докато други може да ви накарат да помислите за покупка на друг автомобил следващия път.


5 мита за кросоувъри, които е време да изчезнат (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до 4 ( преди 1 ден )
    Всеки комплексар настойчиво държи да убеди и другите в правотата на невежите си убеждения. Никой не ти пречи да караш, каквото си поискаш. Нито да говориш в какво вярваш. Но това няма да компенсира липсите....
  • #4
    10 rate up comment 14 rate down comment
    До 3 ( преди 1 ден )
    Да бе баш. Аз няма да вярвам на собствения си опит а ще вярвам на вас хаха. Вземи да покараш някаква по сериозна джипка като G500 или Land Cruiser 300 или Range Rover. Дори и да нямаш пари да си купиш може да вземеш някъде под наем поне да усетиш какво е. Пък после ми говори кое е по добро и каква била возията. Гарантирам ти че повече няма да гледаш със същото око на седаните и комбитата (ужасни коли са, наистина).
  • #3
    19 rate up comment 13 rate down comment
    До 1 ( преди 1 ден )
    Уважаеми, нямате представа за какво говорите. Не са по-комфортни, защото заради по-високия център на тежестта неизбежно имат по-твърдо окачване (и по-големи джанти, уж "за красота"). Не са по-безопасни, защото са по-нестабилни, пак заради високия център на тежестта. По-приятни са за каране само за хора, дето хич не могат да карат и им се потят дланите от напрежение. А ниските коли са неудобни за качване само ако си пуфкаво 6и6и.
  • #2
    13 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Дори и кросовърите с предно въпреки че не са джипки все пак са за предпочитане пред седаните и комбитата. Айде при вановете там е компромис. Има и добри ванове дето са повдигнати като джипки и са с 4х4. Повдигната кола дава по добра видимост и повече комфорт. Много е неудобно да се качваш и да слизаш в ниска кола. Никога повече не бих си купил ниска кола. Намразил съм ги много. Толкова проблеми съм има с ниските коли. Те и опират отдолу и окачването им се чупи по дупките.
  • #1
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Е стига де ( преди 1 ден )
    Не са митове. Наистина джипките са по добри от колите в почти всяко отношение с изключение на разхода на гориво. Но всеки си избира приоритети. Джипките със сигурност са по безопасни , по удобни, по практични за ежедневието и по приятни за каране и пътуване на дълги разстояния. Повишената проходимост е бонус. Дори и никога да ви не се налага, друго си е да знаеш че колата има бавни скорости и блокажи и може да мине през всякакъв терен. Чувстваш по спокойно знаейки че управляваш сериозна машина.