IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

5 мита за SUV, които е време да изчезнат

Настина ли са по-безопасни, по-практични и по-удобни за каране

Възходът на SUV моделите започна през 90-години на миналия век с появата на Toyota RAV4 и Lexus RX. Тези автомобили успяха да внесат атмосферата на приключение, присъща на истинските SUV, в ежедневното шофиране, но добавиха по-добро управление и комфорт. Така днес кросоувърите се превърнаха в безспорни лидери в индустрията, измествайки седани, хечбеци и миниванове. Но наистина ли са по-добри?

Някои от тези митове за кросоувърите може да ви изненадат, докато други може да ви накарат да помислите за покупка на друг автомобил следващия път.


5 мита за кросоувъри, които е време да изчезнат (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 дни )
    Имам Х3 и Х5. Карам по всякакви пътища и настилки. И се чувствам 100 пъти по сигурно, отколкото в Микрата, която карах преди 15 години. Нямам предразсъдъци. Бих карал и Туинго...Ама, не ми дава това, което ми трябва.
  • #14
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 дни )
    Няма идеален автомобил - колкото е по-добър извън пътя, толкова е по-зле на пътя. Това което ме дразни при СУВ е, че първоначално всички бяха с AWD и бяха рекламирани като коли за свободното време, а сега почти всички са с предно и са просто по-скъпи и повдигнати градски хечове. Иначе, всеки да кара каквото му харесва. Аз лично, ако имах неограничен бюджет, не бих си взел нито един СУВ. С ограничен бюджет пак предпочитам AWD комби или ван (не че останаха много). Всичко е за оптимизация на печалб
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 2 дни )
    Car guy, колега леееко да те коригирам - За описаните случаи в които трябва или може да си вземеш СУВ, той не помага - трябва си истински офроудър с блокажите и бавните. СУВ е паркетник и пак няма да свърши работа. СА Г-клас и Рейндж Ровър още ги имат ама всичко останало си е безсмислена ламарина
  • #12
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 2 дни )
    SUV е просто средство за мерене на инструменти, като хора с къси такива мислят, че ще наваксат! Едно комби има повече предимства! Тук се пропуска и факта, че са по-скъпи и с по-висок разход на гориво. Единствения "позитив" е видимостта, но това е далеч от истината. Настрани и назад е по-лоша и то значително, особено, ако около теб има ниска кола тя се губи под прозорците. А дори и видимостта на пред не е толкова добра, понеже капака крие много по-голяма площ
  • #11
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Car guy ( преди 2 дни )
    Интересна дискусия се е завъдила. Мойте 5ст по темата са следните: Сув или джип само, с двойно и ако то се налага (живееш малко по-високо), ловджия си или си офроудър. За кеф - кола със задно. За всичко останало - предното е достатъчно. Според големина и нужди на семейството - съответния размер кола. Да ми кажеш обаче, че ти трябва джипка, щото ниското не те кефи, бордюрите те плашат или обичаш да гледаш от високо имам новина за теб... Не си шофьор, а леля.
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 дни )
    До 4 - да не би да твърдиш, че G класата вози по-добре от S класата?!? Ха ха ха
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До #4 ( преди 2 дни )
    Ти колко седана и комбита си карал и какви?
  • #8
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 2 дни )
    Нищо не може да се сравни с усещането да си близо до земята и да усещаш пътя под теб. Тая работа със СУВ'овете ми е доста странна, седиш и се лашкаш на два метра над земята. Това с бордюрите също не е така, защото съм чувал доста хора да се оплакват че са изкривили джанта като са се качили на бордюр, да не говорим смехорията да си мислиш, че в зимата ще прокопсаш защото имаш 4х4 а в същото време гумата ти е половин метър широка.
  • #7
    8 rate up comment 12 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 2 дни )
    Сега и нея я обзаведохме с джипЧЕ-пежо 4008,но вече е по спокойна,а и двойното си го имаш,нищо не се знае.Как някой не е споменал,че джип се вземал за гъзария,ха-ха.Дежурен лаф.В крайна сметка май гроздето още е кисело!
  • #6
    8 rate up comment 12 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 2 дни )
    Така е,джипките са по удобни от лека кола.За това от години карам джипове въпреки по високия разход,за мен удобството и усещането за сигурност е по важно.И да,само човек който не е карал джип твърди обратното.И аз бях така докато не се качих на джип,айде СУВ все същото е за мен защото не карм офроуд.За всекиденвна употреба са супер удобни.Жената имаше пежо 308 и на един бордюр откърти предната броня,не беше нещо страшно-държач за 14лв и готово,но уплахата и неудобството са си реални.