IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota

Благодарение на купето GR GT японската компания се завръща във висшата лига след 15 години

Новият суперавтомобил на Toyota - GR GT, трябва да се превърне във витрина на технологиите на марката, най-мощният, най-бързият и най-скъпият модел на подразделението Gazoo Racing. Той ще се появи на пазара чак през 2027 г., така че производственият тираж, цените и динамичните характеристики ще бъдат разкрити по-късно. Кръгът от потенциалните му конкуренти обаче вече е ясен. Моделът ще трябва да се боре с Aston Martin, Ferrari, McLaren и Mercedes-AMG! 


С кои модели ще се конкурира новата суперкола на Toyota (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 4 часа )
    Не знам кой би си купил такава Тойота, ако цените са близки до тези на доказаните марки в този сегмент?! Там хората купуват повече марката, отколкото техниката. Преди време VW пробва да прави конглокенти на Мерцедес и Ауди, па не му се получи. По същия начин Хонда пробва с NSX, ама и там не беше кой знае колко популярен автомобил. Защото преди да кажете как Сена е помагал - може, но се вижда дали се купува от богатите.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Car guy ( преди 4 часа )
    #11 е мой. Само да отбележа, вие сериозно ли цензурирате думата: К*орвет? Не мога да кажа модел на Шевролет на български? Толкова ли мръсно подсъзнание имате? Хахахах не-нормалници...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    За Тойотата: "Системната мощност надхвърля 650 к.с., суперколата тежи по-малко от 1750 кг..."За ***: "Теглото на хибридното купе е 1712 кг, което прави Chevrolet Corvette E-Ray малко по-тежък от Toyota GR GT."Някой не може да смята или превеждате статиите с части от анатомията, които служат за отделителни нужди?Иначе въпреки грозноватата визия Тойотата поне на хартия звучи топ. Предполагам, че ще е и така за каране. Шефчето Тойода е ценител и си държи на driving experience-a.
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Who Cares ( преди 11 часа )
    Не бях виждал по-непрактичен дизайн.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол ( преди 17 часа )
    Понякога дори не се усещаш за какво ниво на сектантство става въпрос!
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 18 часа )
    Психотролчо, защо се пънеш да коментираш неща които не разбираш! Евтината марка Тойота веднъж вече направи модел който се мереше с тези марки. Основната "мерна единица" при тези автомобили се нарича изживяване - Supra MKIV направи точно това, GR GT е това което трябваше да е съвременната Супра. Тук не става въпрос само за ускорение или само за поведение на писта или само за възможност за тунинг или само за запомняща се визия - става въпрос за всичко това в една кола!Няма как да го разбереш!
  • #5
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Друг Гост ( преди 19 часа )
    Повечето супер автомобили са некачествени, но кой иска да си купи скъпа кола и да дойде някой с Ярис и да му каже - Ееее и ти ли караш Тойота! Не очаквам големи продажби
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 20 часа )
    Наскоро гледах един в youtube дето купува и ремонтира блъснати и счупени спортни коли. Докато разглобяваше едно Ферари остана много изненадан от качеството на заварките по шасито и особено в зоните където се закрепва окачването, амортисьорите и носачите.. Личи си че са правени на ръка но качеството на заварките е като на някой който за първи път хваща заваръчен апарат. Човека остана много изненадан и не можеше да повярва че тая кола е струвала 200K долара. Но тия неща са скрити под ламарините.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 20 часа )
    Мога да се обзаложа че супер колата на Тойота ще е доста по качествено изработена от Ферари и ще може да се кара и всеки ден в продължение на стотици хиляди километри като всяка друга Тойота.. За Макларън там нещата са на друго ниво. Там са известни перфекционисти. Фабриката им е като лаборатория. При ферари нещата са много зле от към качество. Виждал съм блъснати и разглобени ферарита, и доста неща меко казано странно изработени. Те са известни и с честите пожари. Самозапалват се.
  • #2
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Антитрол ( преди 20 часа )
    Ти да видиш! Евтината марка Toyota се сравнява с ferrari и McLaren? И по какво се мерят ? Като гледам автора на статията ги мери предимно на кантара за да реши кой автомобил е по-добър!