IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 милион км гаранция на двигателя: Omoda и Jaecoo стъпиха в България

Omoda и Jaecoo стартират с 4 модела и 6 представителства в страната

Още две китайски марки официално стъпиха на българския пазар. Това са Omoda и Jaecoo, собственост на гиганта Chery Automobile. Техните модели ще се внасят у нас от унгарската Genius Auto. На първо време ще бъдат открити 6 дилърски центъра – два в София и по един в Пловдив, Русе, Бургас и Варна, като мрежата ще продължи да се разширява. Първият потвърден дилър е "Ауто Франс 3000" - компания с над две десетилетия история, която продава Renault и Dacia. Неин собственик е VHO Holding Gmbh, дружество от групата на Вили Бец.  


Omoda Jaecoo


Автомобилитте на Omoda и Jaecoo ще се предлагат на българския пазар с гаранция от 7 години или 150 000 км пробег, с 3 години безплатна пътна помощ навсякъде в Европа, и с 8 години гаранция за батерии и електродвигатели за електрифицираните версии. Гаранцията на двигателите с вътрешно горене ще бъде 1 млн км, похвалиха се от компанията.

Вносителят Gеnius Automotive Europe притежава правата за двете марки в няколко европейски държави, като сред тях са Румъния и България. Автомобилите се произвеждат в Испания – в бившия завод на Nissan, където е разположен и техническият център на Chery. В него работят близо 2000 души, като целта е създаването на модели за европейския пазар.


Omoda Jaecoo


Chery Automobile е един от четирите най-големи автомобилни производителя в Китай в момента, с над 2.6 милиона продадени автомобила през миналата година под редица марки. Брандовете Omoda и Jaecoo са създадени за пазарите в чужбина, като първият от тях предлага модели за младите хора, а вторият – за потребители, ориентирани към приключенски начин на живот.


 Omoda-Jaecoo


На пазара в България двете марки дебютират с по 2 модела, като към тях съвсем скоро ще се присъединят още. Те ще се предлагат както с ДВГ, така и с хибридно задвижване, в това число и т.н. „суперхибриди’’, на които китайските производители залагат в последно време.

Ще се предлагат и електрически версии, тъй като целта пред Chery е да стане най-големият китайски производител на електромобили в Европа, заяви вицепрезидентът на компанията Дейвид Шен, който пристигна в София специално за стъпването на Omoda и Jaecoo на българския пазар.


Ето с какви модели стартират Omoda и Jaecoo в България (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    аз ( преди 1 седмица )
    Всичко, което се казва в коментарите е напълно възможно,да е така но е възможно и след 5 години да говорим друго. Аз не бих си купил сега такава кола, но без да имам познати с такива коли, без да съм карал подобна,не мога категорично да ги оплюя. Все пак китайчетатат искат да се наложат на ЕС пазара, трябва да са поне малко направени колите им , не да се разпадат след 50к км, времето ще покаже. До едни 3-5 години ще е ясно
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 2 седмици )
    До коментар Но3: Не знам дали има смисъл, ама пий някакви силни лекарства. А! - и не Вили Бец съсипа СоМат, а ний, в смисъл Софиянци го източиха...Сина му или там какъвто му се падаше го довърши, ама не СоМат, а неговите си му милиони... Китай се готвили за война с нас?!?!? Алоуу, те да са с прашки, като изпратят една от техните дивизии и ще ни затрупат с 10 метра камъни... Готвили се били...Ц-ц-ц...
  • #29
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Евроатлантичетата пл ( преди 2 седмици )
    Плачете евроатлантичета! Скимтенето ви е музика за ушите на всеки нормален човек. Впрочем, защо е този хейт, ако тези китайски возила не стават за нищо? Защо просто не ги оставите да се "провалят гръмовно" щом не стават за нищо?? А? :D
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Светослав ( преди 2 седмици )
    Радвам се, че най-накрая навлизат и на нашия пазар. Ще чакам Jetour модела им, защото ме кефи супер много!
  • #27
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 седмици )
    Как да се онодя!?...Купих си Омода.....Някой вярва ли, че китайски турбомиксер 1.5 ще изкара 1 милион км??? Аз не!
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до 25 ( преди 2 седмици )
    Не е интересно, защото го пише в заглавието и първия абзац. Имат си дилъри със сервизи като всички други марки. Ама като IQ ти е едва 70...
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Хейтър ( преди 2 седмици )
    Интересно е къде ли ще се обслужват и колко ли време ще се чака резервна част или аксесоар.
  • #24
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Абсурд ( преди 2 седмици )
    Колко и да ми бутат реклами спонсорирани от китайското правителство пак не бих заложил на китайчета. Вижте на руския пазар какво става и какви врътки правят китайските дилъри с коли на 1км. Тест...нула.Даваха, че са залели с такива коли руския пазар и всички пищят...липса на клиентска поддръжка, скапва се електрониката, а в Китай им отлитат задните мостове или направо се чупят предните колела при лек удар барабар с окачването. Ако даде фира колата електрониката не отваря вратите. "Тупалки"
  • #23
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Цитаец ( преди 2 седмици )
    Как се произнасят тия китайски ла на. Звучат ми като някакви редки болести по налното отверстие. Все едно някой повръща от развалено китайско пиле в сладко кисел сос.
  • #22
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Пълен битак са тези китайци , при такова мащабно производство за толкова малко години , смятайте какво им е качеството . Благодаря няма нужда 1 млн. километра , смешно е .