IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-здравите автомобили на 12-13 години, които се внасят от Германия

Последната класация на TÜV-Report показва при кои модели шансът за повреди е най-малък

Експертите от германския TUV са готови с резултатите от ежегодната си класация за най-надеждните и най-ненадеждни употребявани автомобили. TUV-Report 2026 съдържа данни за периодични технически инспекции на превозни средства на до 216 популярни модела леки автомобили.


TUV


Обширното изследване беше създадено въз основа на 9 458 562 технически теста на автомобили по германските пътища, проведени от диагностика на TUV. Резултатите – както всяка година, са разделени на шест възрастови групи. И дават представа за това кои модели са по-надеждни и кои имат повече технически проблеми, тоест тяхната покупка носи по-сериозни рискове.

Последните данни показват, че 21,5 процента от колите, инспектирани от TUV, не са преминали задължителния технически преглед при първия опит. Това е с 0,9 процента повече от миналата година, което показва леко по-лошо техническо състояние на германските автомобили. И тъй като повечето автомобили, внасяни у нас са на сериозна възраст, ще се съсредоточим върху най-високата възрастова група – тази на колите на 12-13 години.


Най-надеждните автомобили на 12-13 години според TÜV (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Луд ( преди 2 седмици )
    Вагините са най-големите ***! Пазете се хора! То и другите немски дараци са същите
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Умен ( преди 2 седмици )
    Тия не са нормални! Само кочини са това, немците са измамници
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    В Испания ( преди 2 седмици )
    Влизам във Форд вади ми цена от 25 500 +още 1500 за разходи по покупката на нов автомобил с КАСКО за първата година , вика имаме и втора ръка напримерно ето този от 23-та с 40 хил км за 24 500 евро- не видях къде е офертата в автомобил втора употреба на малко години.
  • #15
    0 rate up comment 8 rate down comment
    хххххх ( преди 2 седмици )
    Малко по отдолу е написано ясно. Не всеки иска да загуби половината от цената на нов автомобил само за да кажат че го е купил нов. Чисто нов автомобил 0-5 години : 50% загуба на стойност плюс обслужване задължително на тройни цени при дилъра. Същия автомобил 5-10 година загуба на стойност за същото време около 1/3 до 1/4 от тази за първите 5 год , евтино обслужване и дори да приемем че ще има някой ремонт втория вариант е много по изгоден. Нова кола - само служебна за спестяване на данъци
  • #14
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 седмици )
    Живял съм в Германия. Как се минава ТЮВ в Лауенбург? Карате колата, в случая 8 годишно Поло, на паркинга пред сервиза. Излиза чичо Ханс с мобилната диагностика, сяда в колата, закача куплунга, поглежда монитора и казва: Найн! Проблем мит мотор! И прегледът приключва. Отиваш, оправяш си проблема с жълтата лампа от таблото и пак се явяваш. Ако чичо Ханс каже: Яа!, тогава влизаш за спирачки, окачване...Та, мисълта ми е, че там е много вероятно да не минеш преглед заради нещо, което за нас е дреболи
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    13, защо си мислиш че всеки си мечтае за нова кола??? Много хора не само у нас а и на запад са си направили сметката че е по изгодно да караш вече обезценена кола за N-брой години и така ще избегнат голямата обезценка през първите 4-5 години на всяка една кола .
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    много съм объркан в различните статии едни модели ту са надеждни ту не са.
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 11 - и защо карането от баба и дядо до аптеката и Лидъл да е добро за автомобила? В подобни кратки отсечки автомобилът няма време да достигне необходимата температура и реално постоянно го стържеш на студено и без масло. Автомобилите обичат дълги отсечки, а не 1-2 километра в града.
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Това са данните на ТЮФ колко процента от съответния модел не минава годишния преглед. Голф плюс/спортсван и Б-класата традиционно са едни от най безпроблемните модели понеже се карат главно от баба и дядо с 30 до аптеката и Лидъл и се поддържат по упътване, докато технологично същите Голф и А-класа идват на прегледите с повече проблеми понеже голяма част от шофьорчетата са пъпчиви тинейджъри , колите не се пазят,въртене на гуми,с вратите напред в завоите, 200 по аутобана. Коя бихте взели
  • #9
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Петре, неграмотнико, първо пишеш, че това е класация за "повреди", после под снимките пишеш "дефекти"- явно за теб няма разлика...