Audi се фокусира върху американския пазар с голям електрически SUV с персонализиран удължител на пробега. Целта е да се увеличат продажбите, които са намалели с 8% през първите девет месеца на годината, като това отчасти се дължи и на митата, въведени от президента Доналд Тръмп.

Новият модел ще се присъедини към Q7 и Q9 и ще позволи на германската компания да се конкурира с емблематични превозни средства като Land Rover Defender или Mercedes G-Class. Всъдеходът ще бъде изграден на платформа на на Scout - дъщерното дружество на Volkswagen Group, като това ще позволи на Audi да избегне откриването на собствена фабрика в САЩ.
Платформата Scout е проектирана да поддържа гуми с голям диаметър (до 35 цола) и да осигурява сериозен клирънс. Окачването ще бъде пригодено за работа в тежки условия, като за целта ще бъде използвано механично заключване на осите. Конструкцията ще поддържа два вида задвижване – изцяло електрическо и EREV (Extended Range Electric Vehicle), при което двигател с вътрешно горене действа като спомагателен генератор за разширяване на обхвата.
Благодарение на това решение Audi ще може да произвежда модела локално, без да поема високите разходи за нов завод и да намали въздействието на митата. В момента американското производство на Audi се основава изключително на вноса от Мексико и Европа.
Това обаче предизвиква сериозна вълна от недоволство в Германия – местният работнически съвет е убеден, че съществуващите заводи на Audi са напълно ефективни и те могат да поемат всички нови модели. От Scout обаче са категорични, че имат готовност да започнат производство на бъдещи модели на марката с 4 кръга в емблемата, като посочват капацитет от 200 000 автомобила годишно с възможност за увеличение.

