IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault Captur получи нов двигател

1,2-литров мотор със 115 к.с. заменя 0,9-литровия с 90 к.с.

Renault представи актуализирана версия на кросоувъра Captur с нов бензинов двигател 1.2 TCe с мощност 115 к.с. Новият силов замени предишния 1.0 TCe с 90 к.с., осигурявайки на автомобила по-добра динамика и по-нисък разход на гориво.


Renault


Трицилиндровият турбо двигател развива 190 Нм въртящ момент и е съчетан с шестстепенна ръчна скоростна кутия. Средният разход на цикъл WLTP е 5,7 л/100 км срещу 6,0 л/100 км за неговия предшественик. Максималната скорост се е увеличила до 180 км/ч, а ускорението до 100 км/ч вече отнема 12,3 секунди (при стария вариант времето беше 14 секунди).

Цената на Renault Captur TCe 115 започва от 24 200 евро за версията Evolution и 26 200 евро за нивото на оборудване Techno. Новият модел отговаря на разпоредбите на Euro 6E и е достъпен за шофьори с ограничения на мощността.

Актуализираният Captur запазва статута си на един от най-добрите леки автомобили в класа на градските кросоувъри, съчетаващ динамика, комфорт и умерен разход на гориво.


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дизела ( преди 2 седмици )
    Все по големи ***
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Stanislav ( преди 2 седмици )
    аз съм на мнение че щом една кола е под 150-200 коня тва неее кола пускаш климатика и ти пише стани дс буташ....не мерси!!!
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 3 седмици )
    Дизела е изпята песен за леките коли. Дори нов да си купиш, само след 2-3 гидини , няма да те пускат да влизаш в големите градове. Дизела се чупи много , когато се кара главно градско- на къси разстояния. Ще се сцепи от регенерации на дпф-а и ще ти пълни маслото с нафта. Отделно загрява много по-бавно зимата. Куп недостатъци. Освен ако не е за служебна кола , която не се спира и кара само на дълго- тогава евентуално има няква файда, ама пак не е сигурно. Сто пъти предпочитам 2.0 турбо бензин.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До7,не съм съвсем съгласен,защото си е турбо мотор и е написано макс скорост 180 км/ч. При наличие на изчисляване на средна скорост и ограничения в скоростта,то тази мощност и тази динамика са напълно достатъчни за да се спазват ограниченията и то даже със запас Вчера гледах Ламборджини Ревуелто,ми то на 1 скорост прави 130 км/ч, с него си замустачен от всякъде и книжката ти и колата ще стоят на трупчета в КАТ и на наказателен паркинг.Гледам и тези с мощните коли и те спазват ограниченията чинно
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Петриееее,кои шофьори са с ограничения в мощността,да тъ питам бре? Хайде малко повече грамотност,моля.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Шофьор ( преди 3 седмици )
    Поредният еко-счетоводитрлски нефелен двигател за балъци !
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ицо ( преди 3 седмици )
    Това е мотора, който ще се монтира и в новото Клио. Само, че там разхода е с един литър по нисък и ускорението до 100 км 10.5 секунди.
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Mmmm ( преди 3 седмици )
    48-52 хиляди за 1.2? 1.3 четири цилиндъра 140 коня Техно версията с малко екстри като отопляемо предно стъкло и гуми плюс едно две неща беше 49 преди няма и две години. Яко инфлация.
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ако тръгна да харча пари за нова кола -2.0 Д, 110к.с
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 3 седмици )
    Гоуем дзвер!