Френският производител Renault показа новото Clio на автосалона в Мюнхен през септември, а вече започва да приема поръчки за модела и на пазара в България.

Цените у нас стартират от 38 921 лв (19 900 евро) за базовата версия с бензинов двигател, докато по-скъпият вариант – с пълно хибридно задвижване, започва от 48 700 лева (24 900 евро). Клиентите могат да избират между три нива на оборудване, като чистият бензинов вариант се предлага само с механична скоростна кутия, докато хибридът е с автоматик.
Началното ниво Evolution включва адаптивен-круиз контрол, усъвършенствано предупреждение за умора на водача, автоматична паркинг спирачка, 10,1-инчов централен екран с репликиране на съдържанието на смартфона, текстилна тапицерия на таблото, регулируема по височина седалка на водача, климатик и задни паркинг сензори.

Следващото ниво – Techno, разполага с мултимедийна система OpenR Link с вградени Google услуги (Google Maps, Google Assistant и Google Play), автоматичен климатик, тонирани задни стъкла и електрохроматично вътрешно огледало за обратно виждане.
Има още преден централен подлакътник, LED амбиентно осветление, настройки Multi-Sense, карта „Свободни ръце“, странични огледала с електрическо прибиране, 16-инчови алуминиеви джанти, камера за заден ход, автоматично превключване на дълги/къси светлини, автоматични чистачки, шест високоговорителя.

На върха на гамата е Esprit Alpine, което се отличава със специфични декоративни елементи от Alcantara, алуминиеви педали, индукционно зарядно, регулируема по височина седалка на пасажера, лого с подсветка, 18-инчови алуминиеви джанти с ефект „диамант“ с опушен лак, лого и емблема на Clio от тъмен хром, както и решетка със сини нюанси и сиви декоративни елементи в броните.
Оборудването включва още интелигентен адаптивен круиз-контрол и активно подпомагане на водача, странични и предни паркинг сензори, предупреждение за наличие на обект в „сляпата“ точка, предупреждение за безопасно излизане на пътниците, предупреждение за наличие на обект при движение на заден ход и активен спирачен асистент при движение на заден ход.


0