Volvo е една от най-интересните истории в автомобилния свят тази година. Компанията ревизира плановете си за пълна електрификация и започна сериозно преструктуриране, за да намали разходите. Резултатите надвишиха очакванията и през октомври компанията отчете най-силната си борсова сесия в историята. Разговаряхме с Морис Баяр, управляващ директор на дистрибуционната мрежа на компанията за Eвропа, Близкия изток и Африка, за промените в политиката и как се развива бизнесът на марката в България.
7 въпроса към Морис Баяр, Volvo Cars (ГАЛЕРИЯ):
Г-н Баяр, как се развиват нещата за Volvo на българския пазар?
- Ние сме много добри партньори с нашия български вносител. Нещата се развиват много позитивно. Когато бях тук преди пет години, говорехме за 125 до 150 коли годишно, сега говорим за 500 коли годишно. Правим много положителни стъпки в премиум сегмента, който по принцип е много предизвикателен в Европейския съюз, но ставаме по-добри и по-силни с всяка следваща година.
- Ние сме много добри партньори с нашия български вносител. Нещата се развиват много позитивно. Когато бях тук преди пет години, говорехме за 125 до 150 коли годишно, сега говорим за 500 коли годишно. Правим много положителни стъпки в премиум сегмента, който по принцип е много предизвикателен в Европейския съюз, но ставаме по-добри и по-силни с всяка следваща година.
ВИДЕО от разговора ни с Морис Баяр вижте тук:


0