IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Малки размери, голямо предизвикателство – какъв градски EV да изберете?

С появата на новото Renault Twingo конкуренцията в сегмента се изостря

Допреди няколко години би било немислимо, но днес тези, които искат електрически градски автомобил, имат огромен избор. С пристигането на новото Renault Twingo пазарът се обогатява допълнително, предлагайки значително разнообразие в този сегмент.

Следващият списък съдържа 9 модела, повече от подходящи за градска употреба. Те са електрическо задвижване и с приблизително еднаква цена – около 20 000 евро. Пробегът им не е много висок, но за използване в градовете изглежда напълно достатъчен и това ги прави достатъчно привлекателни за потребителите, които се ориентират към електричество задвижване.


Най-достъпните електромобили за града (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Защото да отдаваш една кола под наем на частни клиенти е 10 пъти по-печалившо,от да я продадеш на частен клиент веднъж на 5-7-10 години.Плащането на абонаменти и наеми се натрапва като правилна култура,от която уж наемащия в изгода.Точно наритива който използва - "ако струва толкова, защо не."Как точно си представяш абонамента на индивидуално превозно средство да струва колкото месечна карта за транспорт в който едно превозно средство вози хиляди хора на ден? Ша градим пак комунизъмъ?
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Защото месечния абонамент няма да е като карта от градския транспорт!Една стока или услуга като започне да се търси от твърде много хора,тя става много скъпа.А и в моемнта не е евтина.И зареждането на електрички от обществени станции щеше да е много евтино,но вече е 90ст/квч,а още дори няма съществено търсене.Ако отдаването под наем беше изгодно за наемащия,то нямаше да има кой да отдава под наем.Затова всички автопроизводители все повече говорят за абонаменти и наеми,а не за продажба.
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    А ми агенциите за отдаване под наем на коли ще накупят такива и като си в град ще са като ел тротинетките взимаш караш после оставяш.Ако месечният ти абонмент е колкото карта за градския защо не.При положение че 67% от месеца ти преминава в ходене и връщане от работа си е оферта.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Градската кола никога не е била печаливша концепция.Все се дават 2та примера с Фиат 500 и Мини Купър,но те са създадени в едни други време,за едни други нужди,по едни тесни улички и са останали в историята не защото са били полезни и практични,а защото се превърнаха в мода.Най-смешното е,че във време в което хората търсят начин да избягат от режима 9 часа,5 дни в седмицата на работа,искат да работят повече от дистанция,се намират идиотЕ да кажат - за какво ти е голяма кола за две отпуски годишно
  • #1
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво е градска кола, да не си мислите имаме по три, четири една за града, една за магистрала, една за на село една за .... хората не им стигат парите дори за една универсална вече.