IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Седем нови коли, чиято качество спадна сериозно

Повредите по тях се появяват много по-бързо от очакваното

Купувачите често смятат, че новата кола е гаранция за спокойствие за няколко години. Опитът на собственици на нови автомобили и статистиката на европейските рейтинги за надеждност обаче доказват, че някои съвременни модели започват да губят качество след 2-3 години.


VW T-Roc


Спестяванията на производителите от материали, както и поставянето на сложна електроника, турбо двигатели с кратък ресурс и тънка боя са основните причини, поради които дори нова кола може да започне да създава проблеми много по-рано от очакваното.

Колегите ни от SUV News са проучили пазара на нови автомобили и са избрали 7 автомобила (всъщност те са 9, но при два проблемите са идентични), чиито собственици се оплакват от сериозен спад на качеството, нетипичен за тези марки. Напълно в реда на тенденциите на пазара в списъка влизат SUV, които продължават да са най-търсеният сегмент.


Седем нови коли, чиято качество спадна (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мога да добавя последната хонда CR-V. 2022. Едно че отвътре всичко е по евтино направено и друго че CVT кутията сдаде багажа на 106 хил км. 5800 лв беше ремонта. Навигацията забива от време на време. Нищо общо с предишния ми CR-V 2013 освен името.
  • #20
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Обичайните заподозряни - пИжо , рено, хюндай/киа, ваген естествено и срама на япония - нисРан. Ситроен и Фиат са ясни - даже няма нужда да ги споменават. Китайските марки пък нямат спад на качеството щото то си е на дъното и няма на къде да спада
  • #19
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само, че проблемния хюндай няма ограничения в пробега при гаранцията, а само в годините. 5 годишна е. А на киата е седемгодишна/същият двигат при спортейдж/, но с ограничения в пробега. В статията не са намерили място за премиум марки, които са с наполовина гаранция и три-четири пъти по-скъпи. Тази статия да не е поръчка на вносителите на употребявани премиуми или на сервизи и гаражни майстори?
  • #18
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Гунчо ( преди 1 месец )
    Пълни глупости. Не знаех, че 1.2 Pure Tec и 1.5 TSI са с верига. Май важното е да надраскаме някаква статия.
  • #17
    29 rate up comment 4 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    СУВ ,тежащ празен около 1,8-2 тона и трицилиндров миксер са взаимно изключващи се неща! Това няма как да бъде безпроблемен автомобил.
  • #16
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имам такава Аркана служебна на 60к км + още 22 такива в компанията, някои са вече и на 120к км. Нито една от тях няма проблемите, които Пешо перото е преписал от нейде...
  • #15
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    никой не ви кара да си купувате еднодневки и да ревете пред сервизит има метро автобус трамвай ходете на работа с обществен транспорт а най добре боси всеки ден бос до плажа вместо с мерседес на работа
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пепи Шекера ( преди 1 месец )
    Мойта неуДачия топ на топовете! Нищо че е с 1.5моторче, ама е СЛУЖЕБНААА! Нъц!
  • #13
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чиято качество? Поредната неграмотно написана статия!
  • #12
    16 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Що няма японска кола