IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Stellantis поиска още 10 години за електрификация

Ако забраната на ДВГ не бъде отложена, това ще унищожи индустрията в Европа, обяви шефът на концерна

Новият главен изпълнителен директор на Stellantis - Антонио Филоса, отново разкритикува плановете на Европейския съюз да забрани продажбата на превозни средства с двигатели с вътрешно горене от 2035. Той беше категоричен, че Европа не е подготвена за такива мащабни промени, а действията, извършвани от ЕС, "унищожават европейската автомобилна индустрия".


Антонио Филоса


По време на посещение в завода в Рен, считан за един от стълбовете на френската автомобилна индустрия, Антонио Филоса заяви директно, че Европейската комисия трябва да преразгледа този регламент, тъй като прилагането му при сегашните условия е неосъществимо.

"Нашата гледна точка, споделена от мнозинството производители, е, че трябва да поискаме от Европейската комисия да се откаже от този регламент. Тази промяна е спешна и трябва да бъде значителна. Това не е добре за индустрията, потребителите, пазара, това ще унищожи работните места. Искаме същото време като Китай, когато се е подготвил за преминаването си към електричество. Трябват ни още десет години”, категоричен е шефът на Stellantis.

По същия начин Антонио Филоса се застъпва за промяна във философията и регулирането, докато цените на превозните средства се покачват стабилно през последните години с появата на новите технологии, което прави купуването на автомобили все по-недостъпно.

"Трябва да променим регламентите. Ако регулациите ви казват да поставите батерия на 10 000 евро, няма как да направите евтини електромобили", добави един от топ-мениджърите в автомобилната индустрия.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #5, прав си. Най-сетне пазарът ще се нормализира и всички ще разберем, че всъщност без субсидиите електрическите поршета са доста по-изгодни като цена от BYD Dolphin примерно, И Стелантис вместо да реват за ДВГ, сега е момента да пуснат бюджетно електрическо мазерати и да оберат клиентите на BYD и DongFen
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Китайците обявиха вече че от догодина спират щедрите субсидии за фирмите правещи електромобили. Така че очаквам да намалят рязко оборотите, и доста от китайските производители да фалират или да бъдат купени от по големите през следващата петилетка.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Големият проблем на Европа с електромобилите е, че Китайската инвазия няма да остави пазари за нея. Ако масово не паднат цените на всичко европейско, Китай ще погълне всичко. Даже Тръмп клекна пред Си....
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е точно Стелантис дето я имат, я нямат 1-2 двг дето що годе стават, да се жалва. За тях специално е по-добре да се ориентират към електричките по скоро.
  • #2
    13 rate up comment 6 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    По принцип съм против забраните и субсидиите, просто забавят прогреса и изкривяват пазара. Обаче точно на Стелантис електрификацията им пречи колкото и ДВГто! Ако продължават с такова темпо да бълват малолитражни ДВГта които едва издържат 30 000км без ремонт и харчат по 1л масло на месец. За дизайнерската политика - 5 модела от 6 марки с разлика само в емблемите и цените, сигурно пак електрификацията е виновна?Другаря Тавариш съсипа каквото можа, тоя довършва, вместо да възстановява!
  • #1
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Захарин Петров ( преди 1 месец )
    Ми те точно толкова ви дават от Еврокомисията ! *** не е това проблема на това чиче. След 10 години тоя ще е весел пенсионер-милионер. Става въпрос, че без суровини и енергия ще издаянат година или две още. Не китайците са Ви виновни, ами Вие дето позволихте да останете без технологии и суровини. Сега ще ребрандирате и толкова.