IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla Cybertruck чупи рекорди за сервизни акции

12-ото изтегляне на пикапа е заради залепения върху покрива LED бар

През годините сме виждали коли, които излизат от завода с доста дефекти и получават множество сервизни акции. Пример за това е Jeep Cherokee от 2014, който е отзован между 7 и 9 пъти. Cybertruck на Tesla обаче надминава този брой с 12-тото си изтегляне в сервизите, откакто автомобилът започна да се предлага на клиентите през ноември 2023.

  
tesla cybertruck light bar

 
Последният проблем засяга 6197 автомобила, което е около 10% от всички продадени до момента. Причината е аксесоарът, закачен на покрива на колата, който представлява голям LED бар. Tesla го залепва с двустранно тиксо и се оказва, че е успяла да обърка половината от инсталационната процедура. Поради тази причина целият бар може да се отлепи и да падне.

Проблемът е, че Tesla не може законно да го инсталира напълно, защото собствениците не могат законно да го използват на пътя. Една от всеки десет светлинни ленти се откача напълно от покрива, на който е монтирана. Когато се отлепи, тя се развява на съмнителната си кабелна система или директно пада на пътя. Това води до голяма опасност за всички участници в движението. А в случай че светлинната лента работи, тя просто заслепява насрещните шофьори.

Какво става с Cybertruck?

Трябва да се отбележи, че отзоваването не означава, че колата е лоша, а обикновено се отнася до неизправности, които могат да направят шофирането опасно, ако не бъдат проверени. Някои от тях са сравнително безобидни — като акцията от миналата седмица, при която фаровете са били с 20% по-ярки от допустимото според нормативните изисквания. Други обаче са абсолютно смъртоносни, като заклещването на педала на газта на Cybertruck, което може да превърне колата ви в метален метеор, заплашващ не само вашия живот, но и живота на хората около вас.
  

Tesla Cybertruck
 

Така погледнато, 12 сервизни акции със сигурност заслужават внимание. За по-малко от две години Cybertruck се сблъска с проблеми с мотора, контролиращ чистачките на предното стъкло; външната неръждаема стомана буквално се отлепи поради слабо лепило; имаше грешки в системата за наблюдение на налягането в гумите, проблеми със софтуера и фърмуера, части от интериора, засягащи педала на газта, прекалено ярки фарове, дефектно осветление на LED бара и дори неправилно залепване.

Освен многобройните отзовавания, Cybertruck страда и от проблеми като натрупване на ръжда по външните панели. С оценка от над трилион долара, не бихте очаквали пионерът в областта на електромобилите да има такива проблеми.
  
  

0 от 500
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Точко чат бот ( преди 1 месец )
    Детски болести! Статистически е доказано.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като бяхме малки също имаше коли за лепене, но от хартия!
  • #1
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Или пък някой хора са имали нереалистични очаквания за съвсем новите технологии вложени в този пикап. Всъщност аз очаквах много повече детски болести и сервизни акции от много по-сериозно естество. Например това е един от първите автомобили или първия сериен с управление на колелата по кабел без механична връзка с волана. Първия с 48 волтова архитектура вместо 12 волта. Първият с неръждаеми панели. Първият с 800 V архитектура за Тесла. Първият който получи новите 4680 клетки .