IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Ford: Китайците могат да ни изхвърлят от бизнеса!

Джим Фарли сравни сравни китайската индустрия с тази на Япония от 80-те години

Главният изпълнителен директор на Ford - Джим Фарли, отдавна не крие любовта си към китайските електромобили. Преди година шефът на американският концерн публично призна, че кара Xiaomi SU7, която обича. Сега Фарли отива по-далеч, като предупреждава, че китайските автомобили могат да изместят американските производители от пазара.


Ford Джим Фарли


В интервю за CBS шефът на Ford сравни днешната китайска автомобилна индустрия с тази на Япония от 80-те години, но на „стероиди’’. Според Фарли производственият капаците на производителите в Китай в момента е напълно достатъчен, за да обслужва целия американски пазар.

„Япония никога не е разполага с това, което има Китай в момента. Това е съвсем различно ниво на риск за нашата индустрия, тъй като може да ни извади от бизнеса’’, предупреди шефът на Ford.

Фарли открито призна, че китайските автомобили, които се правят днес, са автомобили, които американците с готовност биха купили. Той отново похвали SU7, който управлява всеки ден, като заяви, че тази кола предлага „високо качество и страхотно дигитално изживяване".

Топ-мениджърът разкри, че кара още един китайски електромобил, защото „за да победиш конкурентите, трябва да ги познаваш". Точно това е накарало Фарли да направи промени във Ford, като накара компанията да започне разработка на по-малки и по-евтини електрически превозни средства.

Това е голямо предизвикателство за автомобилния производител, който в САЩ все още е защитен от 100-процентовите мита на китайските коли. Ford обаче иска да продава своя Mustang Mach-E в Китай и трябва да бъде конкурентоспособен на местните марки.


0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    първи в опита на социализиране на китайците бяха руzznazziте но се усетиха че жълтите ако се индустриализират ще ги пъгълнат и решиха да закрият проекта след което се включиха американците но от опита с руzznazziте решиха че е опасно да се инвестира във феодално общество след което дойдоха германците които считаха че с немска дисциплина и каторжен труд на милиард човека ще са повелители на новия световен ред но китайчетата изнесоха урок на човечеството за изкуството на войната и командват парада
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Но всеки нормален човек гледа дългосрочните тенденции, а тогава същите цифри разказват съвсем друга приказка. Всяка година продажбите на електромобили растат както глобално така И локално. И ако в някоя държава продажбите на електромобили са паднали, Това е само потвърждение на правилото, ЧЕ ЦЕНАТА ОПРЕДЕЛЯ ПРОДАЖБИТЕ. Обърнал ли си внимание, че това намаление на продажбите обикновено е след СПИРАНЕ НА СУБСИДИИТЕ? Доказателство че ЦЕНАТА е важна, а не пробега. После продажбите пак растат.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Така е. Напълно си прав. Цифрите никога не лъжат. Когато един манипулатор от троловете от тролл фермата иска да направи поредната лъжа, взема краткосрочен тренд примерно за месец, как продажбите са паднали с 30% и обявява че още два месеца по 30% и продажбите клонет към 0 по тяхната математика която преписват на мен.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Антитрол ( преди 1 месец )
    Статистиката ясно показва дали им е дошло времето. Огромният процент минали на електрически коли не смятат да се връщат на ДВГ. Отделно увеличаващи се продажби всяка година. Само САЩ са изключение.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Поне сега когато пишеш регистриран, съм 100% сигурен че не друг а лично ти пишеш толкова вулгарно и цинично. Не че аз самия имах нужда от доказателства, но показваш на останалите какъв човек си.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Продължаваш да твърдиш че имам право да предупреждавам останалите да не застават пред движещ се влак, ако лично не съм пробвал. Ти като си толкова умен и вече пробва с електромобилите, доволен ли си или стигна до моя извод - ЧЕ ОЩЕ НЕ ИМ Е ДОШЛО ВРЕМЕТО? Да влезе в твоя жаргон, че по друг начин не разбираш. Е като си се осрал и оплепал до ушите и говориш от личен опит, Защо ме караш и аз да се изходя преди да съм отишъл до тоалетната и да размазвам за по-добър практически опит преди да говоря
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До психотрола - като се има предвид колко си умнствено и психически ограничен и финансово и технически неграмотен, факта, че този клоун който е на път тотално да съсипе Форд разсъждава като теб, говори колко смотан е и той самия. Той поне има топки да си купи китайска електричка и тогава да я коментира.Ти ги хвалиш по картинки!Форд върви към тотално затриване и без китайците.А с този проект за мини електричка за която ще изхарчат млрд. за разработка и ще имат нула продажби ептен ще приключат!
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този сам се изхвърля от бизнеса. Спира най-евтините и продавани модели.и ги заменя със скъпи и не продавани такива. Американският авто бизнес се маргинализира само до техният пазар, и околните им държави.
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Егати плагиата. Този защо ми повтаря думите почти дословно?
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Като сте се хванали с некадърните гейрманци и на тяхната нркадърна платформа бълвате не конглокентни електрички така ще е