fallback

Дотук с електрификацията: 43% спад за ЕV в Америка

Продажбите на електромобили потъват в първия месец след края на федералните стимули

Шокиращите 43% спад ще претърпи американският пазар на електромобили през октомври в резултат на спирането на федералния данъчен кредит, съобщават анализаторите на J.D. Power, позовавайки се на предварителни данни.                  "Значително пренастройване"

„Автомобилната индустрия в САЩ преживява значително пренастройване в сегмента на електрическите превозни средства“, каза анализаторът на данни на J.D. Power Тайсън Джомини. „Неотдавнашната корекция на пазара на електрически превозни средства подчертава един важен урок: Потребителите предпочитат да имат достъп до редица опции за задвижване.“

13% дял през септември, 5% през октомври

Изследователската фирма прогнозира продажбите на дребно на електрически превозни средства да достигнат 54 673 бройки през октомври след прекратяването на данъчните облекчения на 30 септември. Делът им от общия пазар на нови автомобили ще е 5,2%, в сравнение с 8,5% година по-рано (в България делът на електромобилите е 5% по данни на Automedia.bg). През септември, когато в Щатите настъпи трескаво изкупуване на електрически превозни средства, за да се хванат последните облекчения, делът им бе скочил до почти 13 на сто.

Прогнозите се базират на данни от първите 16 дни на продажбите на октомври, който има 27 дни на продажби. Спадът на електрическите превозни средства повлича надолу и пазара като цяло - J.D. Power изчисли спад от 5,9% в доставките на дребно до 1,05 милиона превозни средства за месеца. 

Производителите намаляват шока с цената на големи отстъпки

Почти цялото забавяне на темпа на продажби в индустрията се дължи на електрическите превозни средства. „Спадът можеше да бъде и по-лош“, каза ръководителят на данните на J.D. Power Томас Кинг. „Действията на множество производители за намаляване на цените на електрическите превозни средства и увеличаване на отстъпките, за да компенсират загубата на федерален кредит, помагат донякъде за поддържане на достъпността на електрическите превозни средства.“        

fallback
  • #44
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имам самобръсначка Филипс от 2006 с литиева батерия и още си работи, но ножчетата и отдавна се изхабиха. На 19 години е батерията.
  • #43
    Антитрол ( преди 1 месец )
    15 минуса стигат ли ти за доказателство? Не знам кой ми слага плюсовете, но не съм аз. Очевидно вече троловете от тролфермата сте толкова нагли и досадни че пречите на всички. А може да им харесва Ника и това че пак съм тръгнал на лов за *** от тролфермата
  • #42
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 40. Отново искаш да докажеш че си технически неграмотен и затова вярваш в бъдещето на водорода и синтетичните горива? Въобще не ми трябват няколко устройства и съм ви го доказвал многократно. Неслучайно обикновено моите мнения стоят с 0 плюса и десетина минуса. Просто не им обръщам внимание, но съм слагал 13 минуса на някой отворко като тебе само в рамките на две минути. Дали съм имал 13 устройства под ръка? Трябва ми един единствен телефон АКО МИ Е ТОЛКОВА АКЪЛА ДА СЛАГАМ ПЛЮСОВЕ И МИНУСИ
  • #41
    Антитрол ( преди 1 месец )
    "5,2%, в сравнение с 8,5% година по-рано.." без да искаш си пропуснал едно число в началото на абзаца "13% дял през септември, 5% през октомври" а междувременно за последните 25 години от като батериите не са мръднали според антиелектрика и електромобилите са мъртво родена технология, ВСЯКА ПОРЕДНА ГОДИНА както бройките така и процентите на електромобилите СА ПО-ВИСОКИ. На ФЕЦ и произведените батерии също. Интересно защо водородните станции и автомобили намаляват ВСЯКА ГОДИНА
  • #40
    анонимен ( преди 1 месец )
    Теслю е набарал няколко устройства устройства и си пише плюсчета :))) Жалка история!
  • #39
    Антитрол ( преди 1 месец )
    "И само да ти кажа, че литиевите батерии са си едни и същи и на 25 години такава може да работи само в болния ти и промит мозък." Ти не беше ли електроинженер?
  • #38
    Антиелектрика ( преди 1 месец )
    Москофилитик, ти си пълен мaлoyмниk и ***. Тойота никога не съм имал и не мисля и да имам, ама ти си толкова пpocт, че московчанини ти се привиждат зад всеки ъгъл. Даже и американците са московити, защото не си купуват електрички. И само да ти кажа, че литиевите батерии са си едни и същи и на 25 години такава може да работи само в болния ти и промит мозък.
  • #37
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Акио Тойода май ще се окаже оптимист по отношение на електромобилите с батерии, а, тротинетка? "..5,2%, в сравнение с 8,5% година по-рано.."
  • #36
    анонимен ( преди 1 месец )
    Междувременно, още пазя ГСМ апарат - един от първите с литиево-полимерна батерия, от 2001 г, който още работи като го включа. На 5 г. зареждам батерията. 24 години са това.
  • #35
    анонимен ( преди 1 месец )
    Москофилче-антиелектриче-тойоткаджийче-нац. предателче, литиевите батерии от преди 25 г. нямат нищо общо със сегашните, а те пък няма да имат нищо общо с новите модели след още 25 г. Точно затова доводът ти има смисъл единствено за москофили - реално след 25 г. ще е още по-безсмислена експлоатацията на АЕЦ, която не е спряла да поскъпва, а батериите не са спрели да поевриняват.
fallback
Последни