fallback

Дотук с електрификацията: 43% спад за ЕV в Америка

Продажбите на електромобили потъват в първия месец след края на федералните стимули

Шокиращите 43% спад ще претърпи американският пазар на електромобили през октомври в резултат на спирането на федералния данъчен кредит, съобщават анализаторите на J.D. Power, позовавайки се на предварителни данни.                  "Значително пренастройване"

„Автомобилната индустрия в САЩ преживява значително пренастройване в сегмента на електрическите превозни средства“, каза анализаторът на данни на J.D. Power Тайсън Джомини. „Неотдавнашната корекция на пазара на електрически превозни средства подчертава един важен урок: Потребителите предпочитат да имат достъп до редица опции за задвижване.“

13% дял през септември, 5% през октомври

Изследователската фирма прогнозира продажбите на дребно на електрически превозни средства да достигнат 54 673 бройки през октомври след прекратяването на данъчните облекчения на 30 септември. Делът им от общия пазар на нови автомобили ще е 5,2%, в сравнение с 8,5% година по-рано (в България делът на електромобилите е 5% по данни на Automedia.bg). През септември, когато в Щатите настъпи трескаво изкупуване на електрически превозни средства, за да се хванат последните облекчения, делът им бе скочил до почти 13 на сто.

Прогнозите се базират на данни от първите 16 дни на продажбите на октомври, който има 27 дни на продажби. Спадът на електрическите превозни средства повлича надолу и пазара като цяло - J.D. Power изчисли спад от 5,9% в доставките на дребно до 1,05 милиона превозни средства за месеца. 

Производителите намаляват шока с цената на големи отстъпки

Почти цялото забавяне на темпа на продажби в индустрията се дължи на електрическите превозни средства. „Спадът можеше да бъде и по-лош“, каза ръководителят на данните на J.D. Power Томас Кинг. „Действията на множество производители за намаляване на цените на електрическите превозни средства и увеличаване на отстъпките, за да компенсират загубата на федерален кредит, помагат донякъде за поддържане на достъпността на електрическите превозни средства.“        

fallback
  • #54
    до 52 ( преди 1 месец )
    Батериите имат един параметър цикли на заряд. В момента добрите масовки стигат докъм 1200. Иначе има спец. батерии с волфрам и др, които изкарват по няколко хиляди. САМО ЧЕ! Те важат, само ако зареждаш 0-100% и държиш заряда на 100 дълго време. Животът се увеличава в пъти, ако зареждаш 0-60 или 0-80. Точно това правят мрежовите батерии и затова карат 25 г. ежедневно и ежечасно зареждане и разреждане. Само че като казвам ежечасно, те добавят по 5% и после ги свалят. Съвсем друго е от телефон.
  • #53
    Хаха ( преди 1 месец )
    Точко евроатлантика с лакирани нокти разпространява еврог ей ска пропаганда.
  • #52
    анонимен ( преди 1 месец )
    Обикновено след 2-4 години презареждаемата батерия на всички електронни неща които съм имал започва осезаемо да деградира- резки неравномерни спадове в напрежението , странно зареждане ту много бързо ту много бавно това са знаци че скоро ще трябва замяна с нова. Не знам тия 15-20-25 години как ги смятате и въобще това реално ли е ?
  • #51
    анонимен ( преди 1 месец )
    Гнуст, вие москофилите въобще не одобрявате насилието, нали? Затова московската пропаганда си я лапкате и разпространявате напълно доброволно.
  • #50
    анонимен ( преди 1 месец )
    Машинката за подстригване у нас се ползва 1 път в месеца. Издържа поне 3 подстригвания, което са 4 зареждания в годината. При живот минимум 600 цикъла, това са 150 г. Не знам колегата колко често си зарежда бръсначката, но не е по-често от седмица, което се равнява на 12,5 г, и това е най-смойтаната батерия, без никакво пазене. Съвременна с пазене - както се ползват мрежовите - спокойно ще удари 25 г.
  • #49
    Гост ( преди 1 месец )
    Напълно нормално!Нещо което се налага насилствено,със забрани и рестрикции,без участието на пазарните принципи,като му спреш стимулите и идва отлив на продажбите.
  • #48
    Пропов ( преди 1 месец )
    Някви смешници тук разправят за самобръсначки и телефони с литиеви батерии дето работели вече 25 год. Айде да правим разлика между Включва се и Работи с пълен капацитет. Вие взривихте природните закони , физиката , химията и още куп науки бре, алооо!!! Я отивайте да ги обяснявате тия в БГ Мама, ама и там няма да ви вържат!
  • #47
    Гост ( преди 1 месец )
    Имам стар смартфон,който му умря батерията след третата година,сега работи само със включено зарядно в контакта.
  • #46
    анонимен ( преди 1 месец )
    Точката е явно някой от екипа и си пише каквото, когато и както си иска, че и се оценява. Всеки луд с номера си!
  • #45
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ахахаха, Теслю стига си си писал плюсчета, а на другите минуси, ве, психопат :))) Жалка история!
fallback
Последни