От BMW до Renault и от Volvo до VW, тези агрегати са добър вариант при покупка на старо
Отдавна се знае, че турбодвигателите в европейските автомобили изискват внимателна поддръжка: разход на масло, прегряване, нагар по клапаните и буталните пръстени. Всичко това води до скъпи ремонти. Има обаче и някои приятни изключения - двулитрови двигатели, които лесно издържат стотици хиляди километри. За пет от най-надеждните ще ви разкажем в галерията.
5 от най-здравите 2.0 турбо от Европа (ГАЛЕРИЯ):
2 от 15 | 5 от най-здравите двулитрови турбомотори от Европа
Volvo B5204T8
Разходът на масло, поради заседнали секции на радиатора или неизправна вентилация на картера, се появява едва след 150 000-180 000 километра и обикновено е умерен.
Още по темата:
-
Общото между тези агрегати е простата им конструкция и лесната поддръжка
-
V-образният мотор на италианската марка предизвика революция в индустрията
-
Тези мотори се срещат както на масови модели, така и на спортни и премиум автомобили
-
Моторът на току-що произведена кола, която сте купили, може да е на повече от 50 години