IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова стратегия разделя Toyota на 5 марки

Те ще бъдат напълно независими една от друга

Японският производител Toyota обяви нова стратегия за марката, разделяйки бизнеса си на пет независими клона - Century, Lexus, Toyota, GR и Daihatsu. Всеки един от тях е натоварен с конкретни задача и трябва да привлече различни потребители.


TOYOTA


Основната идея на новия план е да се отдели Century в отделна ултра-премиум марка, която ще се разположи най-високо в гамата, като ще предлага луксозни модели и технологии от нов клас. Тя ще се разположи над над Lexus, който ще има за задача да разработва иновации и да създава уникални формати, без да поглежда към конкурентите.

Toyota ще се съсредоточи върху масовия пазар на достъпни модели под мотото „За теб’’, адаптирайки се към искането на всеки купувач. В същото време спортната GR ще продължи да популяризира идеята за „Душата живее’’, запазвайки философията на шофирането и подготвяйки нов модел.

Сериозна роля в новата стратегия на японския производител ще играе и Daihatsu, който от своя страна ще разработи „интелигентни малки решения’’ за градския живот, оставайки най-креативната марка на групата.

Новата стратегия ще бъде показана за първи път на широката публика на Japan Mobility Show, където Toyota ще представи редица концепции, а Lexus ще демонстрира напълно нова интерпретация на флагмана си.

За автомобилния пазар през 2025 г. това е едно от най-големите ребрандирания в индустрията - Toyota очевидно изгражда дългосрочна екосистема, в която всяка марка получава ясна роля и свой собствен характер.


0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пак ли е дошло времето тойотка да показва комютърни рендъри? Какво стана с предишните? Въпросът е риторичен.
  • #9
    9 rate up comment 8 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    До 8 - Амии като имаш възможности, вземи си купи новия Ланд Крузер, само да си покажеш възможностите? Той е евтин, непретенциозен модел! Бил казал коя група в САЩ не е малцинствена? Бивши англичани, бивши холандци, бивши африканци, бивши мексиканци, бивши ирландци, почти изтребени индианиц, бивши италинаци.... реално погледнато, там етническо мнозинство няма. Така, че си напълно прав - всички в щатите купуват Тойота :-) :-) :-)
  • #8
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    тойотките си имат клиенти - хора без претенции и възможности, които искат да се придвижат от точка А до точка Б с минимални разходи. В щатите например това са предимно малцинствените групи.
  • #7
    7 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    колко трябва да не се уважаваш за да си купиш тойота
  • #6
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Тойота прави най добрите коли за нормалните, обикновенни потребители. Успели са да достигнат завидна здравина на по ниска цена от всеки друг. Според мен е така, защото работят по стария начин - с инженерите най отпред. Не с маркетинга, не с IT и разни дизайнери и прочее. В смисъл инвестират много повече в техниката - да е надеждна и здрава. Не харчат много пари за периферия с излишни внушения като лукс, мода, индивидуалност, екстравагантност и т.н.т.
  • #5
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Тойота предлага най-доброто качество за цената си, затова доминира световните пазари. Това го знае всеки клиент на Тойота и то от личен опит. А форумния поплювко дето фантазира за бедни клиенти - бедните не си купуват нови коли. Освен това, ако попиташ гугъл за top 10 car brands driven by millionaires, ще ти отговори: ..according to various studies, include Toyota, Honda, and Ford.
  • #4
    10 rate up comment 22 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Уточни, че бедните клиенти се интересуват от здравина и практичност! Този, който може да си позволи скъп автомобил, той гледа сигурност, удоволствие, комфорт, качество на материалите, особено на интериора.Беднякът...и каруца да е, важното е да е здрава и да изкара и внуците му да я карат.
  • #3
    22 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тойота владее и доминира пазарите в цяла Южна Азия, Почти цяла Африка и Южна Америка, Австралия и др Навсякъде където има тежки пътни условия японските коли са предпочитан избор. Замислете защо това е така и как никой друг не може да пробие на тези пазари?
  • #2
    21 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Защото имат добра репутация и през годините са се доказали. Клиентите на първо място се интересуват от здравината и практичността. Японските коли, не само Тойота сякаш са едно ниво над останалите в съотношението цена/качество. Последните години и корейците също започнаха да се доближават до този показател. Като казваме цена качество това включва дългосрочната експлоатация. Навсякъде по света (с изключение на ЕС) японските коли са предпочитан избор при колите над 10 години.
  • #1
    8 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    С две думит тойота си остава евтина ширпотреба, незнайно защо припозната в Бъгария за нещо особено стойностно.