IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai разработва нов ДВГ с голяма мощност

Агрегатът ще се използва за модели със средно разположен мотор и задно предаване

Hyundai е компания, която напоследък ни показа, че може да прави спортни автомобили. Да, те не са най-мощните и високотехнологични машини, когато ги сравним с германските им конкуренти. И все пак корейската марка пусна доста бързи и отлични за шофиране автомобили – i30 и i20 N, както и впечатляващ спортен спортен модел - Ioniq 5 N. 


Hyundai


Въпреки насочването към електромобили и тенденцията за премахване на ДВГ, Hyundai потвърди, че работи върху двигател с вътрешно горене, специално предназначен за автомобили със средно разположен задвижващ агрегат. Той ще се поставя на модели със задно предаване.

Според Дехи Ким, специалист по двигателите в Hyundai, разработката на новия двигател не е била лесна и е вървяла доста бавно, но вече е към края си. Той отказа да разкрие подробности за агрегата, като призна единствено, че двигателят ще може да се използва и за моторните спортове.


Hyundai RM1 concept


Това не е първият път, когато Hyundai се заиграва с идеята за автомобил с такова разположение на двигателя. През 2019 компанията представи концепцията RM19, която по същество е Veloster с двигател зад седалките, и дори стигна дотам, че тества обширно маскиран прототип. Проектът беше окончателно прекратен през 2022 поради финансови причини. 

След това изглеждаше, че всички бъдещи автомобили от марката N Performance ще бъдат електрически, но компанията, подобно на много други, се отказа от тази идея. 


Hyundai


Може би най-очевидният кандидат за такъв двигател би бил производствената версия на N Vision 74. Зашеметяващата концепция в ретро стил беше представена през 2022, като Hyundai все още работи по нея, за да я превърне в реалност. Макар концепцията да беше хибрид с водородни горивни клетки, най-вероятно в производство ще се появи по-достъпна и икономическа изгодна задвижваща система.


0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Трябва да смените дилъра! Нямам предвид на автомобили.
  • #2
    1 rate up comment 4 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    И така, настъпи времето да изтъкнем, че предстои много скоро официалният дебют в световен мащаб на спортно-оформения модел на GENESiS, а именно - MAGMA GV60, който със своите налични превъзходни техн. хар-ки и показатели, както и поведение на пътя + луксозната си визия, перфе-возия и интериор спокойно и лежеррно ще сложи в малкото си джобче разните му там нефелни ГЕРМАН ламаринени барачки и ялови псевдо-возила от съмнителен характер. Очаквайте НОВАта авто-сензация от Садърн КореЯ!
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ами супер, само да го базират на 1.6, че всичко по-голямо от него не може да изкара и 100К км без ремонт.