IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 надценени автомобила, чиято покупка не си заслужава

Тези коли имат много повече проблеми, отколкото струват

С толкова много различни модели на пазара на употребявани автомобили, които чакат да бъдат взети от новите си собственици, е трудно да изберете кой най-добре ще отговаря на ежедневните ви нужди. Независимо дали става въпрос за кола от висок клас или за практичен семеен модел, има една ключова особеност, която може да съсипе неговото притежаване и това е надеждността.

На пръв поглед превозно средство с отлична стойност може бързо да се превърне в кошмар, когато започне да се разваля, като това ще удари сериозно по портфейла на собственика. Следващите 10 автомобили в списъка, съставен от колегите ни от Carbuzz изглеждат доста примамливи като цена, но в действителност могат да донесат много повече проблеми, отколкото струват.


10 надценени автомобила, чиято покупка не си заслужава (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Яха ( преди 1 месец )
    Поредната статия от невежия драскач дето вероятно не му се плаща предвид полезната информация...
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    От село ( преди 1 месец )
    Най надценяваните коли са ферари. Ако искате да се разори те, пробвайте.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Български гражданин ( преди 1 месец )
    До коментар 15Сериозно ли би включил в класация за недооценени или примамливи автомобили марки, като фиат, пежо и рено?!Тия пустиняци са всичко друго, но не и тези две определения.Купуват ги хора, които им трябва превоз от точка А до точка Б и нищо повече!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ХоЙ ( преди 1 месец )
    Аман от ***, прости, ограничени, задръстени и неграмотни ***!
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Караконджул ( преди 1 месец )
    ****хти тъпата статия. Ауди няма , алфи няма , фиати , пежа , рена .
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Блу ( преди 1 месец )
    Имах Е-Klasse W211 2004 г. 320 CDI,, карах го 350 хил.км. без никакви проблеми по двигателя. На Airmatic-a смених само възд.възглавници, което е съвсем нормално за такъв пробег. Новият собственик още си кара колата. Не виждам с какво този модел може да бъде в категорията надценен.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Каква ръжда по Дефендъра?Купето му е алуминиево.
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Бакалов ( преди 1 месец )
    Е-класата е изключително здрава, ако е с шестцилиндровия двигател (редови, 3222 кубика) - той няма нужда от балансиращи валове. Много малко бройки са с въздушно окачване, аз не съм виждал поне. S-класи, легнали по корем обаче - дал Господ.Като преписвате, поне преписвайте европейски статии!
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Всички коли имат проблеми , колкото по нови, толкова по сложни и скъпи са им повредите. На M5 e60 сменяш лагерите за 3 до 5 хил. евро. Това е няма и 10% от цената на колата НА СТАРО. След 5 год. цената няма да падне, а ще се вдигне. Един нов хибрид , пълен с електроника, също ще ги изяде в ремонти тия пари и още и още...И ще обикаляш като линейка сервизите да ти откриват проблемите. Ама след 5 години ще си с 50% загуба на цена и ще караш *** кола. Реално М5 е и по добра инвестиция.
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Самият факт, че в този сайт се толерира изписване на несъществуваща дума в българския език, показва менталното и душевното състояние на списваческото съсловие тук. Вземайте си Точката да се лекувате заедно и ни оставете на мира!