Задвижването на всички колела някога се е смятало за запазена марка на други видове превозни средства. Петте емблематични автомобила, които ви показваме в галерията, обаче промениха играта и доказаха, че предимствата на тази трансмисия са еднакво приложими и за леките автомобили.
Въпреки че задвижването на всички колела се използва широко в камиони, всъдеходи и военни превозни средства, то предлага и осезаеми предимства в обикновените автомобили, като например повишена безопасност чрез подобрено сцепление. В последните две десетилетия, 4WD и AWD стават все по-популярни в серийните модели. Днес това задвижване се е превърнало в стандартна функция, предлагана от много производители.
Петте серийни модела, които популяризираха 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
В началото това задвижване се предлагала само за комбито, но до края на 70-те години става достъпно и за седана и пикапа (известен като Subaru BRAT). Днес Subaru и задвижването на всички колела са неразделни. Именно рали версиите на Impreza WRX с постоянно задвижване на всички колела донесоха на марката световна слава.
Така или иначе, именно Leone остава в историята. Този автомобил не само прави широко разпространено задвижването на всички колела, но и полага основите за всички бъдещи модели на Subaru.


4