IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10-те най-калпави автомобила с V8

Зле проектиран двигател е проблемът при повечето от тези иначе интересни коли

Дълго време много от най-добрите модели на автомобилните производители бяха оборудвани с V8 двигатели. Дори сега, когато компаниите активно проучват възможността за намаляване на цилиндрите и преминаването изцяло към алтернативни задвижвания, V8 остава изключително популярен избор.

Популярността обаче не означава, че V8 двигателят е имал безоблачен път през повече от вековната си история. Дори по-малко успешни модели понякога са получавали V8. Нещо повече, в редица случаи опетнената репутация на модела е била пряко свързана с лошо проектиран такъв двигател. Представяме ви 10-те най-лоши автомобили с V8.


10-те най-лоши автомобила с V8 (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Мда, прв в6 на ПСА, всъщност е двигател с огромен резерв, и изключително скапани разпределителни валове. С нормални валове, без други промени дава над 210 коня, на фона на 167 от завода!! Същото е и при тези В8 - начина да ги ограничат - лоши градуси на валовете, малък лифт. И се получават нереално ниски мощности,но пък се запазва типичният за блока голям разход, докато се чудиш защо това просто не иска да върви като В8. Обща политика на тогавашните времена!!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сменете си името на статията на "10 коли с V8 и ниска мощност". Не видях нито един довод за "калпав" автомобил!
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Mondial е единственото Ферари, което може да се намери за под 50 хил. евро, дори излизат за около 20 - 30 хил. Което говори красноречиво за качествата му като цяло. Но пък погледнато от друг ъгъл - това е единственото Ферари, което един обикновен човек ( от т. нар. средна класа ) може да си купи и да си сбъдне мечтата.
  • #3
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    За руските извращения, произведени в заводи за камиони, нещо?
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    шак ( преди 1 месец )
    iron duke е 2.5 4-цилиндров двигател, а Кадилак Цимарон никога не се е предлагал с V8
  • #1
    16 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Афтора явно кара кола с поне 500 кс. За 80те години колко да е мощността? Когато наричаш Ферари и Ламборгини калпави коли, според мен трябва да имаш сериозни аргументи. От прочетеното ми стана ясно, че италианските коли са били два пъти по- мощни от амер. масъли, според статията. Друго не разбрах кое е калпаво.