Всеки път, когато снимки на тунингован и персонализиран автомобил на Mansory се появят в интернет, мненията са коренно различни. Това, което мнозина смятат за автомобилни чудовища, е обичано от клиентите, които могат едновременно да си го позволят финансово и в същото време да пренебрегват колективните въздишки на ужас.

Германското тунинг студио е прочуто с това, че взема някои от най-желаните автомобили в света и ги прави визуално обидни, добавяйки крещящи бодикитове, прекомерно количество въглеродни влакна и плашещи окото интериора. Често ги наричат "кралете на кича".
И въпреки почти повсеместните подигравки, които получават онлайн, колите на Mansory се продават доста добре. Как е възможно? Как една марка, която сякаш е алергична към скромността, процъфтява в индустрия, където царуват вкусът и престижът? В галерията ще разгледаме Mansory по-отблизо и ще се опитаме да отговорим на тези въпроси.
"Кралете на кича" и техният успех (ГАЛЕРИЯ):
Името на Mansory идва от основателя му, Курош Мансори, роден в Иран предприемач с вкус към автомобилния лукс. Той се мести във Великобритания и прекарва няколко години в изучаване на британското майсторство, автомобилния дизайн и дори инженерството. Развива любов към колите по поръчка, изработени най-вече от Rolls-Royce и Aston Martin, като и двете компании изиграват важна роля в развитието на неговата.
През 1989 г. иранецът основава Mansory в Мюнхен. В ранните етапи, ателието извършва висок клас модификации на модели на Rolls-Royce и Ferrari и в процеса преживява огромен растеж. През 2001 г. Mansory се премества в нова централа в германския град Бранд, за да се справи с нарасналото търсене на своите продукти.


1