fallback

Renault обяви: Никога повече Megane с ДВГ!

Френският производител оставя комбитата и ръбестите SUV на Dacia

Френският производител Renault продължава да инвестира в двигатели с вътрешно горене, но един от най-успешните модели в историята на марката – Megane, никога повече няма да получи такова задвижване. Вместо това компанията ще развива превозни средства с голямо вътрешно пространство, докато комбитата и ръбестите SUV ще бъдат оставени на дъщерната марка Dacia.

Отказът от бъдещ Megane с ДВГ беше обяснен с вече наситената моделна гама и намаляването на разходите. Според един от членовете на управата на Renault – Гуидо Хаак, който отговаря за стратегическото планиране, в момента компанията е подложена на натиск да развива едновременно електрическо задвижване и ДВГ. И това означава допълнителни разходи, при това доста сериозни.

„В момента гамата на Renault е достатъчно наситена, така че няма място за нова концепция с ДВГ. Трябва да бъде много внимателни с инвестициите, защото идва електрическа мобилност, към която насочваме усилията си“, обясни Хаак.

С други думи – пари за нов Megane няма и компанията ще трябва да продължи да развива сегашната електрическа версия, която излезе през 2021. В същото време производството на комбито и хечбека с ДВГ беше прекратено през пролетта на 2024.

„В бъдеще Renault ще се фокусира повече върху автомобилите с голямо пространство, докато комбитата и джипове с класически ръбове нямат място в гамата и ще бъдат оставени на Dacia. В същото време Renault ще запази кросоувър характера на моделите, което може да се превърне в проблем с Dacia, особено след преминаването към електрическо задвижване“, казва още Хаак.

fallback
  • #9
    Най-добре ( преди 2 месеца )
    да спрат мегаломана въобще! А и рено също.
  • #8
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Спират Меган с ДВГ и спират продажбите на модела.
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Най-накрая да сложат по едни дръжки отстрани и да пробият пода като на Фред Флиинстоун и така няма да имат ич разходи за двг и ел двигатели и батерии. може един зъбак и верига с peдаlи да има пляс,пляс палите Рено Имитан.
  • #6
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Шефовете в автомобилните компании като кажат "никога" се разбира "тия дни". Видяхме доста мнения да се променят на 180 градуса
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Напред към Дачия тогава.
  • #4
    Гост ( преди 2 месеца )
    Който следва пътя на Тесла,има срив в продажбите.Трябва да има разнообразие от всички задвижвания.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Абе то няма лошо, но да вземат да му оправят пробега и к.с. на Мегана, като запазят цената че в момента не са много конглокентни.
  • #2
    Хм... ( преди 2 месеца )
    Проблемът е, че има вътрешна конглокенция в лицето на Рено 5 и Scenic.
  • #1
    Гост ( преди 2 месеца )
    Ще слушате Акио Тойода!
fallback
Последни