IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 коли на старо, които са разумна алтернатива на нов модел

Цената им на американския пазар е наполовина по-ниска от тази на чисто нов автомобил

Цените на автомобилите се покачват и изглежда, че това няма да се промени скоро. Средно нов автомобил в САЩ струва около 50 000 долара, като в същото време средната цена на кола втора ръка надхвърля 25 000 долара (според базата данни за автомобилни изследвания и търсене на превозни средства CarEdge). Това е ръст от над 30% повече от същото време през 2021, а както е известно – когато една стока поскъпне, тя много рядко след това поевтинява.

Следващите 10 автомобила, включени в списъка на CarBuzz, изглеждат като разумен избор, тъй като струват горе-долу на половина в сравнение с чисто нов автомобил. Всички те могат да бъдат закупени за 25 000 долара или по-малко, като в същото време имат и напълно разумен пробег.


10 коли на старо, които могат да бъдат разумна алтернатива на нов модел (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Паахан без Л'то ( преди 2 месеца )
    И какво озночава новичка *** гледам тука някой пишат,нали ги гледам прехвалените мотокари вече,висят по улиците те 5 години ако искарат и са аут бе,VW Id3 седи очукан вече несе движи а гледах тия сапунерки вървят по 50к употребявани 5г и вече аут или пък онова смешно нещо рикша ли е кво тия индиици ли искат дани правят да слеземе от яките машини и дасе качим на това пак няква сапунерка..А и неме кефят мен лично телефона и таблета сами за у джоба не дами виси на таблото,въпрос на вкус разбира се
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Паахан без Л'то ( преди 2 месеца )
    Я капам само старо!Така ще е и за напред докато може,когато стане твърде скъпо и абсурдно дасе шофира в България хвърлям всичко подяволите без нови мотокари без такси данъци и пре-скъпи ремонти от некви майстори къде требе даму се молим половин година дами оправи нещо дребно по колата,и без да се бутам в тинята по-пътищата..Махам всичко за което плащам на мутренската държава къде все по-алчна ще става и минанам на бело *** и живот...Точно както младежта на БГ.
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До #8 ( преди 2 месеца )
    Ноо печена дъщеря имаш да кара 365 дни в годината по 96 км. Такси ли кара или доставка на пици? Ти изобщо усещаш ли се какви глупости дрънкаш. Много малко са хората с частен автомобил, които въртят подобни километри. Ако не ми вярваш има статистика колко средно карат хората в Европа за година. Така, че спри да фантазираш и слез на земята, защото нещата не са изобщо такива, каквито се мъчиш да ни ги представиш.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 2 месеца )
    Това че дъщеря ти е бръмчалка, не значи, че всички в Европа карат по 35 000км на година и то от нередовна употреба! Изобщо обмисляш ли какво пишеш? Това е отвъд средното за Европа във всички държави! За 50 000км годишно да не говорим! Това го постигат служебни коли които спират само да се смени смяната и за зареждане
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    raiders ( преди 2 месеца )
    За скъпа кола (над 50 000лв.) или рядка в.европа да си внесен от саша, иначе няма смисъл. И тук и там *** колкото искаш. За българите колата е свещена, но трябва малко да мислиш като купуваш, малко късмет и понякога се получава. Иначе познавам, както и аз карам чисто това кола по 12 000км на година... има и такива, но сме малко. Масово под 20к бензин и 30к дизел на година не пада.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За мен всичко след 2000г са нови коли защото в основата си са едни и същи като тип конструкция и като технологии и само им променят външно дизайна и им добавят нови екстри. Старите коли са от 1980 до 2000г. Ретро колите са от 1950 до 1980. Антиките са преди втората световна война.
  • #8
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Бумеранг ( преди 2 месеца )
    От тези 10 нито една не е с разумна поддръжка! Всичко е скъпотия до небето! Значи да си купя 10 годишна катафалка на 500-600к??? Да не съм предрусал с оцет и хинин, че да го направя! Дъщеря ми кара чисто нова кола в Европа! Като гледам, навърта около 35к на година и това не е от редовната употреба! Ако кара като останалите пак отиваме за 5 години 250-300к. Ха сега смятайте другари и другарки що за морги си имаме у нас! Тъй, че....новичка!
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Karcho ( преди 2 месеца )
    От кога коли от 21-22 са стари в България този журналист сигурно кара кола от 25 та ***.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    наскоро гледах един автомобил купуван от дилърство в българия даже с посочен вин и при проверка в сайта на https://public-eis.rta.government.bg/public-vehicle-check/vin-check се оказа че няколко години собственика е карал 30 хиляди километра на заден ход но в интернет какви ли странни хора няма да срещнеш
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Ами най-вероятно! Все пак вече 25 години вярвате, че в 21 век историята на колите от Германия и Швейцария е вписана в хвърчащи книжки и някакви мармоти си купуват мощни дизели да ги карат по 5000км на година до пекарната и аптеката само. Дали пък Карвертикал и Карфакс не са по-достоверно от това?