IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus промени седана IS и махна V8 двигателя

Продажбите на обновения флагман започват догодина

Lexus показа в Япония третия фейслифт на флагманския си седан IS, който се произвежда от 2013 година. Четиривратият модел е с преосмислен външен вид, преконфигурирано окачване и кормилно управление, добавени са технологии в интериора са добавени. Засега са обявени актуализации само за две модификации и така броят на наличните за модела двигатели е намален наполовина.


Lexus IS


Седанът е запазил архитектурата на предницата с трапецовидната радиаторна решетка, но като цяло външният вид на IS се е променил значително. Самата решетка е получила по-ясни и по-геометрични очертания, предната броня изглежда по-строга, въпреки че все още има странични въздухозаборници. За капака на багажника е проектиран нов спойлер.

Сред по-малките промени са разширена цветова палитра на каросерията, нови 19-инчови джанти и опция за боядисано в червено спирачни апарати. Промените в дизайна добавиха 10 милиметра към дължината на седана, останалите размери останаха същите.


Lexus IS


Обновеният кормилен механизъм с променливо предавателно число е оборудван с нов електрически усилвател, а окачването вече използва различни адаптивни амортисьори, предназначени да осигурят по-прецизен контрол. Основната промяна в интериора са новите дисплеи с диагонал, увеличен до 12,3 инча.

Обновеният Lexus IS, доколкото може да се съди от официалното изявление, ще се произвежда само във версиите IS 300h и IS 350 във варианти с предно и задвижване на четирите колела. Така, петлитровият V8 двигател е изключен от гамата. Продажбите на новия продукт ще започнат в началото на следващата година и то не само в Япония, но и в редица други страни.

През юли стана известно, че Lexus планира да спре производството не само на редица модификации на IS, но и на няколко други модела. Сред тях са например купето RC и електрическият кросоувър UX. Освен това, скоро трябва да приключи сглобяването на семейството LC, което включва купе и кабриолет.

Още снимки на модела - в галерията:

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Няма добър модел на Лескункс. Нито един. Е, може би ако се продаваха на цената на Тойотка, но така са само за шепа миришещи на тиня язовирни риби.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    IS350 е много добра кола както и новия им джип GX550. Но не се продават в Европа. За Европа предлагат само гадни хибриди на завишени цени.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    Брех, никога не е късно да научш нещо ново четейки БГ вестници. Така и нямаше да разбера, че ИС дето е най-евтиния седан на Лекзус му бил флагман и че имал V8, пък тези маскари да вземат да му го махнат. Пък като му гледам фейслифта, особена разлика с настоящия не виждам (ако изклячим че са му сложили предницата на Кемри.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Естествено, че флагманът е LS, но в този сайт няма един писач с малко мозък в главата! Или просто Петърчо пише под различни имена.
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Флагмана на Лексус при седаните не е ли LS????????
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "...добавени са технологии в интериора са добавени. "?!? Илияне, ако имаше кой да ти добави малко мозък в кууухата краттуна...