IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1350 км без зареждане - двигателят MAHLE, който променя правилата

Новият удължител на пробега на германската компания генерира до 115 к.с.

Бъдещето на автомобила не са plug-in хибридите или електрическите автомобили, захранвани от батерии, а по-модерен и ефективен тип - електрически превозни средства с удължен пробег. Система, която се укрепва с все повече решения в тази насока, като компаниите от германските група MAHLE също работят усилено за създаването на нови технологии.


MAHLE


Тази важна компания в сектора на производството на автомобилни компоненти е една от водещите компании в Германия и използва автомобилното изложение в Мюнхен, за да представи най-новите си иновации. Сред тях е модул с интегрирана термопомпа, предназначен да удължи работния пробег на електрическите автомобили с до една пета при ниски температури.

Инженерите на MAHLE, са успели да разработят изключително компактен бензинов двигател, способен да генерира максимална непрекъсната мощност до 115 к.с., което може да увеличи пробега на електрическите превозни средства с батерии до 1350 км.

Тази висока цифра надхвърля предложената от някои от най-новите PHEV, които надхвърлят 1000 км без зареждане с гориво, въпреки че в този случай би било без зареждане с гориво или презареждане. Този тип задвижване е способен да презарежда батерията по време на шофиране, подобно на plug-in хибридите, макар и с мощна система за регенериране на енергия от спиране и спиране.


MAHLE


Компанията е ангажирана и с други по-ефективни горива, като етанол. Затова сред новите ѝ разработки е система от енергийни клетки с компоненти, специално предназначени за това гориво. Буталата, буталните болтове и буталните пръстени са оптимизирани за взискателната работа на двигател, захранван с етанол, както има и подсилени клапани с висока устойчивост на износване, корозия и топлина, но изискващи по-нисък разход на смазочно масло.

MAHLE посочи, че тези новопроектирани механични компоненти обещават намаляване на емисиите на CO2 до 70% при работа с етанол E100. Те дори могат да достигнат нулеви емисии на CO2 с биоетанол, намалявайки разхода на гориво с до 2%.


0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То хубаво че върви на етанол и е еко, ама откъде ще намерят толкова много ракия за да стане масово.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Оле Мале, Olele Mahlele
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Захарин Петров ( преди 3 месеца )
    Бъдещето е в електомобилите - защото са по-прости и с по малко агрегати. За места, където обаче се иска повишена автономност, поради различни причини, ще им се добави и този рейндж екстендер. Но не заблуждавйте че това е бъдещето, това е частен случай.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    не съм чел статията но това е най обикновен генератор който произвежда електричество което зарежда батерията по време на движение и електродвигателя задвижва трансмисията като в същото време батерията може да се зарежда и от выншен енергиен източник масово китайците използват тази ковцепция като много по практична в ежедневието поради автономноста при дйлги пътувания в среда без развита зарядна инфраструктура
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Марс е в Гренландия ( преди 3 месеца )
    хаха , то и мойта сега минава 1300км с един резервоар, а е на 30 години
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Пълни глупости. Колко километра ще минеш с този двигател зависи единствено и само от обема на резервоара