Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Основни проблеми: ръждясващи калници и прагове, крехка пластмаса и избледняваща тапицерия, разход на масло, слаби верижни и фазови регулатори, капризен „робот“ и вариатор.
Най-проблемното място на Corolla (и хечбека Auris, който е на същата платформа) е роботизираната скоростна кутия с еднодисков съединител. Поради повреди в електрониката често възникват проблеми с превключването: тласъци, забавяния, преминаване в авариен режим. Съединителят и задвижващият механизъм често не издържат дори 40 000 км. Toyota се опита да подобри ситуацията с нов фърмуер, но тази трансмисия така и не стана наистина надеждна. В резултат на това, след фейслифта, „роботът“ беше напълно спрян да се предлага на някои пазар.


1