Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Nissan Almera Classic (2006-2013)
Атмосферният 1.6-литров двигател QG16DE е надежден, има верижно задвижване на ангренажа и чугунен блок, лесно усвоява не най-висококачественото гориво и издържа на повече от 300 000 км. Има обаче достатъчно проблеми в малките неща: сензорите често се отказват, по-близо до 200 000 км веригата се разтяга, а катазаторът изисква наблюдение - случаите на неговото разрушаване не са рядкост и остатъци могат да попаднат в цилиндрите,.
Атмосферният 1.6-литров двигател QG16DE е надежден, има верижно задвижване на ангренажа и чугунен блок, лесно усвоява не най-висококачественото гориво и издържа на повече от 300 000 км. Има обаче достатъчно проблеми в малките неща: сензорите често се отказват, по-близо до 200 000 км веригата се разтяга, а катазаторът изисква наблюдение - случаите на неговото разрушаване не са рядкост и остатъци могат да попаднат в цилиндрите,.
Що се отнася до трансмисията, надеждният "автоматик" RE4F03A е почти без слаби места. Основното е да сменяте маслото поне веднъж на всеки 50 000 км. Но „механиката“ на RS5F30A е проблематична - шумни лагери и умиращи синхронизатори - често срещано явление вече след 60 000 км.


1