IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Революцията в дизайна на Audi започна с наследника на TT

Concept C ще се превърне в сериен модел през 2027 година

В средата на 90-те години Audi заложи на прототипа TT, за да представи дизайна на бъдещите си серийни модели. Сега германският производител отново избира спортен автомобил, за да покаже какво ще бъде Audi-то на утрешния ден.


Audi Concept C


Това е Concept C и е първият автомобил, проектиран от стилистични център на Audi под ръководството на Масимо Фрасела (бивш ръководител на дизайна в Jaguar-Land Rover). Той предвещава 100% електрическия наследник на TT, очакван през 2027, и представлява пълна промяна не само на екстериора, но преди всичко на интериора, където големи екрани и сензорните контроли изчезват.

Подробности за механичната част така и не бяха разкрити, но като се има предвид, че батерията не е в пода, а зад седалките (в централно положение), е почти сигурно, че колата технически ще повтаря следващото Porsche Boxster.


Audi Concept C


Concept C се характеризира с изчистени и минималистични форми, като предната част бележи истинска повратна точка в сравнение с миналото, с нова вертикална решетка, която интегрира радар и сензори за системи за подпомагане на водача вътре. Отстрани са разположени тънки Full LED фарове, характеризиращи се с четириточков дизайн.

Дори отзад четириелементните LED светлини са много тънки и се съчетават добре с каросерията, съществени и дефинирани от няколко ясни линии, които подчертават обема му.


Audi Concept C


От компанията признават, че дизайнът е вдъхновен директно от някои важни модели в историята на Audi, като първото поколение на суперавтомобила R8 и дори Auto Union Type C (едноместен състезателен автомобил от 30-те години на миналия век), но резултатът е много модерен.

Купето бележи истинска революция в сравнение с моделите на Audi, които са в производство днес. Техническата част не се разкрива, но е добре интегрирана в дизайна на арматурното табло. Мултимедийната система с 10,4-инчов сензорен екран е прибираща се (появява се или изчезва с натискане на бутон на централния тунел).


Audi Concept C


Цифровият дисплей (също 10,4-инчов) е по-компактен от дисплеите, използвани от най-новите модели на Audi, но благодарение на настройката на две нива, с най-важната информация, ясно показана в горната част и конфигурируемите екрани по-надолу, изглежда по-ясен и интуитивен.

Сензорните контроли в центъра на арматурното табло управляват климатроника, докато останалите бутони на централната конзола и волана са физически и алуминиеви. Те дават усещане за по-високо качество и лесно се намират, без да се разсейват.


Audi Concept C


Голямо внимание е отделено и на покритията - много от елементите, които обикновено са изработени от пластмаса, при Audi Concept C са от алуминий, като дръжките за отваряне на вратите и контролите на прозорците, докато панелите на вратите са изцяло покрити с плат. Същият материал се поставя и на седалките, докато арматурното табло и воланът използват мека кожена тапицерия. Трябва да се отбележи и логата на Audi върху каросерията и волана, изработени от полиран алуминий.

Разбира се, тъй като това е концептуален автомобил, не знаем какво всъщност ще пристигне при бъдещите серийни автомобили, но можем да очакваме по-изискан интериор, по-добра интеграция на дисплеите и, точно както при този концептуален автомобил, връщането на физическите бутони за управление на всички най-важни функции.


Още снимки на новата концепция на Audi - вижте в галерията:


0 от 500